frugan1986
Kvinna ·
450 eller 500?
Ja, de är nu på väg att bli bokad själva operationen.. antingen vecka 3 eller 5 på hermelinen i luleå.
Min fråga nu..
Just nu är de bestämt 450 cc bakom muskeln (mentor)...
MEN... borde jag ta 500 cc för att få 450 eller blir de för stort?
JAg vill nämligen INTE bli för stor........
Just nu känns 450 bra, men undrar ändå OM man borde ta större...vill inte ångra mig sen...
Så va tycker ni? 450 eller 500?
Sortera efter

Anonym användare

barbieee
Kvinna ·
om du ska lägga bakom så helt klart 500cc då kommer de se ut som 450 eftersom kroppen "sväljer" ca 50 cc :) sedan 50 hit eller dit är så sjukt lite så jag skulle hellre ta lite extra än inte många ångrar att de inte gick upp i strl. lycka till !

Aaannnaaas
Kvinna ·

Anonym användare
Wow vad snygga bröst du fått!!

Aaannnaaas
Kvinna ·

barbieee
Kvinna ·
Kul jag ska lägga som dig :) Jag är dock lite rätt att de blir föör stort på mig då jag är rätt kort dina ser jätte fina ut iallafall :)

barbieee
Kvinna ·
Måste skriva igen kollade alla dina bilder nu jäklar vad SNYGGA DOM BLEV !!! hur mycket egen vävnad hade du innan? hoppas på samma storlek som dig så sjukt fina

frugan1986
Kvinna ·
riktigt snygga!!! :)

frugan1986
Kvinna ·
jaa... de är några i min omgivning som också tycker 500 så får väll köra på de... :)

maure
Kvinna ·

Wirre
Kvinna ·
Jag la i 500cc och mina går verkligen bra ihopa med kläder, ser helt naturligt ut. Velade som en tok mellan 450-500 och var såå rädd att 500cc skulle bli jättestort på mig men nä det blev det ju inte :)

frugan1986
Kvinna ·
de blev 500 :)
dom känns inte alls för stora, som jag var rädd för. Tack för allt råd o tips här :)
Med din längd och vikt kan du lätt ta 500 utan att det blir för stort. Skillnaden mellan 450 och 500 är så liten att du inte kommer märka den för några mm i skillnad syns inte på plats i kroppen. Det blir inte ens en storlek större i kupa. Så om du skulle tycka 500 blir för stora hade du tyckt 450 blivit det också..