Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mickis78

Mickis78

Man ·

450cc!

Bröstförstoring

Hej! Vill ha lite mindre mellanrum och fylligare byst! Gör en 450cc high profil coh 2 , bredd 12,7, put 5,2, en synbar förändring på mitt utgångsläge? Har idag 325 MP coh1, 12,3 bred, 3,8 put. Operation om en månad och ska välja implantat i veckan!:)

9

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

jag har 435 med allegan, släta hög profil =)

Gilla
Mickis78

Mickis78

Man ·

Kanonfint! Hur breda och mycket put är det på dom? Är rädd att det ska bli för stort på mig bara?? Fast man tycker ju att 4mm i bredd och 1,4 cm i put inte är jättestor skillnad??
Gilla
Mickis78

Mickis78

Man ·

38 läsare men inga mer råd?
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Klart det kommer göra skillnad men jag tror ju mer på att ta typ 650cc - 700cc uhp för att få så hög put som det går. Märke spelar ingen roll alla är typ lika höga runt 700cc uhp det är väll bara eurosilicon som sticker iväg lite med sina 7,1 Rästen av märkena har 6,7cm - 6,9cm har jag för mig. ska man förbättra eller ta i så ska man göra det ordentligt enligt mig" Lycka till
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

alltså jag har ingen aning om varken bredd eller put på mina!

jag sa bara stoppa in så mkt som går och hög profil!

Gilla
Mickis78

Mickis78

Man ·

Ok:) tack! Vill ju inte ha för stort heller, är 169cm och väger ca 50kg. Vill mest att dom ska sitta tätare och mer bulliga upptill:) Och undrade bara om det nya implantatet och storlek kan hjälpa? Men pratar med min kirurg istället.
Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Mickis78 skrev:
Ok:) tack! Vill ju inte ha för stort heller, är 169cm och väger ca 50kg. Vill mest att dom ska sitta tätare och mer bulliga upptill:) Och undrade bara om det nya implantatet och storlek kan hjälpa? Men pratar med min kirurg istället.

Om du vill ha mindre mellanrum kanske inte 4 mm gör så stor skillnad... Men i putet lär det nog synas förändring :-)

Gilla
Mickis78

Mickis78

Man ·

Har ju MP nu och tycker dom är för platta, så därav valet high, men måste ju gå upp mycket i cc om man vill ha mer bredd och då är jag rädd att det blir för stort för mig:( Finns det några andra alternativ?
Gilla
Eva82

Eva82

Kvinna ·

Det kommer garanterat att synas tydlig skillnad. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem