Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Booobies

Booobies

Kvinna ·

450cc?

Bröstförstoring
Var iväg idag och fick testa olika implantat på Polarkliniken.
Vilken jäkla djungel alltså. Jag var inne på mellan 300-350 i mitt huvud när jag gick dit. Men när jag väl stått och prövat en stund så tycker jag att 400-450cc hög profil såg bättre ut till min resterande kropp? Men de känns som de kan bli väldigt stort? De kommer ju självklart att se annorlunda ut när de väl sitter där än när man testar de fraför en spegel.
Men samtidigt gillar jag volymen och putet som blev. Men är livrädd att de ska bli gigantiskt?
Sen velar jag som tusan mellan anatomiska och runda. Jag gillade det runda bättre om jag går på resultatet när ja stod framför spegeln. Men om jag kollar bilder runt på internet så tycker jag anatomiska kan se hur bra ut som hellst.. Fast runda kan också vara jätte snyggt!
Jag är verkligen hur kluven som hellst! Snurrar bröst i huvudet på mig nu!
Någon som har några kloka ord att säga??
Snälllllla!! :)
12

Sortera efter

nyfiken tös

nyfiken tös

Kvinna ·

Jag hänger på här! :) Är nyfiken på svaret här, hade också tänkt ca 300 först nu är jag uppe i 450-500 i tankarna, men är som du säger rädd att det blir GIGANTISKT.
Gilla
hallonbär

hallonbär

Kvinna ·

Jag har 450 cc HP, det är inte gigantisk på mig. Har både brons- och silverbilder bilder på min profil. ;)
Gilla
Booobies

Booobies

Kvinna ·

Nä på dig hallonbär såg de sjukt bra ut.. Men jag har noll underhuds fett och väldigt lite eget bröst. Så jag är rädd de ska bli klotrunt o gigantiskt lixom... Åh.. Gud vad svårt detta är!
Gilla
Booobies

Booobies

Kvinna ·

Någon mer som har lagt in 450cc?
Gilla
Baylis

Baylis

Kvinna ·

Jag har lagt in 450cc hp dock är dom nybakade :) 7 dagar i dag..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 500hp så lite större än 450. Har bilder på min sida. Tyvärr sitter mina bröst för tätt och ska korrigeras så du får väl kolla mer på storleken än hur dom ser ut :)
Gilla
G Boob

G Boob

Kvinna ·

Jag har precis lagt in 450 cc. Ville ha det för 4 år sen men det skulle inte få plats då så fick nöja mig med 330cc... Känns inte alls för stort på min kropp men dom är ju bara 2 veckor gamla så får se om 6 månader hur dom ser ut :)
Gilla
Booobies

Booobies

Kvinna ·

Vill ju bli silver nu så man kan se formerna och resultaten. Så svårt o bedöma de när de ligger i bh. Hehe. Hur breda bröst o så hade ni själva då? Och hur kom de sig att ni valde runda?
Gilla
hallonbär

hallonbär

Kvinna ·

Booobies skrev:
Nä på dig hallonbär såg de sjukt bra ut.. Men jag har noll underhuds fett och väldigt lite eget bröst. Så jag är rädd de ska bli klotrunt o gigantiskt lixom... Åh.. Gud vad svårt detta är!

Tack! :) Väljer du ett mjukare implantat så är risken för bolliga bröst mindre. :) Jag har coh2 och jag tycker inte att de ser så bolliga ut, men jag har ett fint litet laget underhudsfett på kroppen. ;) 
Gilla
Booobies

Booobies

Kvinna ·

Hehe jo fast då finns de väl nå annat som e negativt med mjukare implantat. De jag var till pratade om att jag hade större chans för rippling som jag fattade de eftersom jag var så tunn.. :-\ super super super svårt. Men tror ändå jag gillar resultatet på runda bättre.. Vet inte varför. Fast jag funderar på om jag bör satsa på mindreccc kanske? Fast både när jag testade implantåt o då jag testat med ris känns de som 400/450 passarmmin kropp... Gud om man visste nå!
Gilla
hallonbär

hallonbär

Kvinna ·

Haha jo det är sant. Rippling är ju tyvärr en väldigt vanlig komplikation. Man kan ju hoppas på endast kännbar rippling, och inte synlig. Jag har lite kännbar på utsidan av ena bröstet. Men så länge den inte syns så är jag nöjd. :) Har hellre rippling än t ex. muskelpåverkan eller db (det är därför jag har lagt helt framför muskeln). Jag tycker både runda och anatomiska är jättesnyggt! Du får kolla runt lite på bilder och låta informationen sjunka in, till slut kommer du bestämma dig för något. :) 
Gilla
Booobies

Booobies

Kvinna ·

Hehe.. De är nog så.. Men som framför då hur funkar de på en tunnis som mig?!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem