Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
d.e profilbild

d.e

Kvinna ·

29 dec, 2013

450cc ???

Bröstförstoring

Ni som har lagt in 450cc är ni nöjda över storleken? Jag har själv satt in så mkt, men de känns små? Syns de ordentligt i bhn och när man har kläder på? Upplever ni era bröst som stora eller normalstora? Pöss

32

Sortera efter

LittlemissDaisy

Kvinna ·

29 dec, 2013

Jag tänkte först ta 450 men slutade med 550 och det är jag glad över, naken ser dom ju stora ut men med kläder ser det ut som innan viktnedgång... Så jag hoppas på att dom går att "bulla upp" sen när man kan använda riktig bh ist för sportbh......
Gilla

Stranden

Kvinna ·

29 dec, 2013

Jag har 450cc hp och älskar dem!!! Inte för breda och perfekt put. Mina är 10 dagar idag och nu längtar jag tills dem "trillat ner" ordentligt. Ska lägga ut mer bilder snart.
Gilla

Äntligen2013

Kvinna ·

29 dec, 2013

Jag har 550 och de är ju stora naken men med kläder helt normala. Är glad över att jag varken tog större eller mindre, storleken är perfekt på mig (1,79 lång)
Gilla

Anonym användare

29 dec, 2013

Hur stora brösten ser ut beror ju på kroppstyp :P Svårt att göra jämförelser när du inte skriver din längd och vikt. 450 på nån som väger 45kg kan se enorma ut medans dom kan se små ut på nån som väger 80kg.

Jag har haft 450, dom blev alldeles för smala för min bröstkorg.

Gilla

d.e

Kvinna ·

29 dec, 2013

Jag är 165 och väger ca 54kg. Va kul att vissa av er är nöjda, och "äntligen" dina ser verkligen helt fantastiska ut!!!! Jag känner att de är för små för mig, men samtidigt så vill jag ju lyssna på min anatomi, som läkaren sa. Man ska inte utmana kroppen för mycket. Det ska gå att stänga sa han annat finns många risker och man kan sluta med ett par fula bröst i framtiden. Så min kirurg är väldigt noggrann med för mkt i bröst som inte har plats. Jag tänkte att man kanske kan förstora längre fram i framtiden när man blir 40 eller så och vill ha förnyelse. Hoppas bara att de kan vara kvar där inne så länge utan några komplikationer. Jag önskar jag kunde sätta in som er 500-550 det hade blivit mer serb strlk som jag tänkt mig, men jag hoppas att de jag har går att framhäva mer med bra bhn o så. Tack för era svar <3
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

29 dec, 2013

Jag har 450 och jag upplever dom för små, kirurgen kune inte få in mer säger han. Men det tvivlar jag på.
Gilla

Anonym användare

29 dec, 2013

Dolly96 skrev:
Jag har 450 och jag upplever dom för små, kirurgen kune inte få in mer säger han. Men det tvivlar jag på.

Gerlee är väl känd för att vara emot stora implantat så jag tror han snackar skit ;)

Gilla

d.e

Kvinna ·

29 dec, 2013

Tin opades du oxå hos honom? Jag gjorde det och jag fick nästan tjata på honom att lägga in minst 450
Gilla

Anonym användare

29 dec, 2013

Nej är inte opad av honom utan har läst här på forumet att rätt många klagar på att han inte vill lägga in så mycket som man vill och att dom vaknat med mindre än det var bestämt

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

29 dec, 2013

tin skrev:

Nej är inte opad av honom utan har läst här på forumet att rätt många klagar på att han inte vill lägga in så mycket som man vill och att dom vaknat med mindre än det var bestämt

Kan tänka mig att med hans reapris på förstoring har han nog inte ekonomi till att korrigera så många tjejer,riskerna för komplikationer ökar ju med större implantat.Det skulle bli alldeles för olönsamt,och tar då det säkra före det osäkra och sätter in lite mindre istället,inget tjejerna som blir opererade kan påverka utan han kan helt enkelt bara säga att det "går inte" eller "passar inte" din kropp med större..Med andra ord kan det bli en dyr historia med op. där om man ändå vill göra om dem pga missnöje med stl😉

Gilla

Dolly96

Kvinna ·

29 dec, 2013

tin skrev:

Dolly96 skrev:

Gerlee är väl känd för att vara emot stora implantat så jag tror han snackar skit ;)

Precis! Är sur på gubbfan haha. Har ammat 2 ungar har hur mycket hud som helst över och jag skulle inte kunna få in 550? Helt klart han snackar skit. Dessutom verkar han gora dom flesta bröst ojämna misstänker att jag får göra korr och han borde gå i pension.
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

29 dec, 2013

Dolly96 skrev:
tin skrev:

Dolly96 skrev:

Precis! Är sur på gubbfan haha. Har ammat 2 ungar har hur mycket hud som helst över och jag skulle inte kunna få in 550? Helt klart han snackar skit. Dessutom verkar han gora dom flesta bröst ojämna misstänker att jag får göra korr och han borde gå i pension.

Ibland kan man ju ha en väldigt tight bröstmuskel så det inte går att lägga i större på en op, utan man måste göra 2 operationer för att töja muskeln först ,då har ju inte mängden av ens  egna vävnad någon betydelse..Men som sagt det vet ju bara kirurgen hur det egentligen var för dig 😉

Gilla

d.e

Kvinna ·

29 dec, 2013

Men samtidigt är det så att man ska lyssna på sin anatomi och inte utmana kroppen för mkt. Det finns så mkt risker och komplikationer även om man inte lägger in för mkt. Sen är det nog som du säger, man får det man betalar för ;) Tänk oxå att det är bra att byta ut implantaten varje sekel, då kan man passa på att lägga in större.
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

29 dec, 2013

Vet inte har svårt att tro att så många inte får in vad dom önskar sig. Kollar du på hans verk bara här på forumet så har nästan ingen över 500cc. Han själv säger att tar man mer än 500cc så får man ibte korren gratis lika enkelt. Tror att han t.om gjort fickorna förstora, kommer nog med all säkerhet få korra får se då om jag kan lägga in större implantat samtidigt.
Gilla

Anonym användare

30 dec, 2013

Dolly96 skrev:
Vet inte har svårt att tro att så många inte får in vad dom önskar sig. Kollar du på hans verk bara här på forumet så har nästan ingen över 500cc. Han själv säger att tar man mer än 500cc så får man ibte korren gratis lika enkelt. Tror att han t.om gjort fickorna förstora, kommer nog med all säkerhet få korra får se då om jag kan lägga in större implantat samtidigt.

Jag undrar hur han resonerar egentligen om det kommer en tjej med bred bröstkorg och vill operera sig. Implantaten ska ju matcha ens naturliga bröstbredd och implantat under 500 är inte så breda. Visst finns lägre profiler men oftast är det snyggare med hp när man kommer upp över runt 400.. Mentor text 500cc hp är 13,2 breda... om tjejen har 14 i bröstbredd då och inte vill ha platta bröst som en låg profil ger... Ska hon få en motorväg till klyfta istället bara för att kirurgen inte vill gå upp lite i storlek?

Gilla

d.e

Kvinna ·

30 dec, 2013

På återbesöket dagen efter sa sköterskan till mig att han alltid gör fickan lite större för att implantaten ska kunna röra sig lite där inne... Men vad hon menar med det exakt har jag ingen aning
Gilla

d.e

Kvinna ·

30 dec, 2013

Men Dolly dina bröst är så fina och de är perfekta till din kropp. Jag vet inte om de ser större ut på foto men de är ursnygga!!!
Gilla

d.e

Kvinna ·

30 dec, 2013

Får jag fråga hur mycket du väger och hur lång du är? Hur mkt bröst hade du innan op?
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

30 dec, 2013

tin skrev:

Dolly96 skrev:

Jag undrar hur han resonerar egentligen om det kommer en tjej med bred bröstkorg och vill operera sig. Implantaten ska ju matcha ens naturliga bröstbredd och implantat under 500 är inte så breda. Visst finns lägre profiler men oftast är det snyggare med hp när man kommer upp över runt 400.. Mentor text 500cc hp är 13,2 breda... om tjejen har 14 i bröstbredd då och inte vill ha platta bröst som en låg profil ger... Ska hon få en motorväg till klyfta istället bara för att kirurgen inte vill gå upp lite i storlek?

Exakt det jag tror ör felet här. Jag har bred bröstkorg har inte fått veta hur breda implantat jag har men misstänker att dom inte är tillräckligt breda eller är det att han gjort fickorna för stora. Något är det iaf, nä usch hoppas folk tänker till innan dom väljer honom.
Gilla

Dolly96

Kvinna ·

30 dec, 2013

d.e skrev:
Men Dolly dina bröst är så fina och de är perfekta till din kropp. Jag vet inte om de ser större ut på foto men de är ursnygga!!!
Tack! Tyvärr ser dom inte längre ut så, de är väldigt ojämna och jag har mer mellanrum nu. :( Jag väger 62kg och är 168. Vem vet kanske jag hade varit nöjd med strlk om inte fickorna satt så löst att jag måste pusha ihop dom för att ha bröst.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem