Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
AlmostFamous

AlmostFamous

Kvinna ·

450cc, 6 veckors Proformabröst *Bilder*

Bröstförstoring
Hej hopp!
Tänkte det var dags att lägga ut lite bilder🙂 Tycker att allt har gått jättebra med läkningen och allt. Brösten börjar inta sin position😉 Önskar att jag hade lite mindre mellanrum mellan brösten, men Örjan rekommenderade mig att pressa ihop brösten, så jag pressar för fullt hehe👍 Har även tagit med en bild innan min bröstförstoring så ni kan se skillnaden.
21

Sortera efter

Presley

Presley

Kvinna ·

Fina :) du ska vara nöjd!!
Gilla
lillaextra

lillaextra

Kvinna ·

också opad av örjan! mina sitter också liiiiite för långt isär. hur menade han att du skulle pressa ihop dom? Har gått 3 månader för mig nu.
Gilla
lillaextra

lillaextra

Kvinna ·

BTW: sjukt snygga!👍
Gilla
hallonbär

hallonbär

Kvinna ·

Snygga! 😀
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Superfina!
Gilla
Cosmofierad

Cosmofierad

Kvinna ·

Riktigt snygga!
Gilla
LadySS

LadySS

Kvinna ·

Superfina verkligen! Tycker mellanrummet är perfekt, mina har kommit för nära varandra istället tycker jag. Men man är väl aldrig nöjd... :-)
Gilla
Joi

Joi

Kvinna ·

Åh va tråkigt att man inte är silvermedlem så jag kan se dom.. Hade varit bra då jag ser att du har ungefär samma vikt och längd som mig och satt in ungefär samma som det jag ska..

Kul att du är nöjd =) 
Gilla
GoldenHoney94

GoldenHoney94

Kvinna ·

Jättefina! Spännande att du "bara" fick D-kupa (fast en 75D liknas ju vid en 70E i kupan). La ändå bara in 50 cc mer och bh:n slutar långt nedanför bröstvårtan om jag provar 75D på H&M plus att det trycks ut massa bröst på sidan. Förvisso hade jag lite mer egen vävnad men ändå. Men det här med att pressa ihop brösten... Skulle inte ha något emot om mina satt lite lite tätare. Är det typ att använda plunge bra som pressar in mot klyftan som gäller då eller ska du med hjälp av händerna pressa ihop nån gång om dagen?? Hehe kul att man kan forma om dem lite så som man vill ha dem ;)
Gilla
Teguila

Teguila

Kvinna ·

Supersnygga bröst! =)

Vad hade du för egen bröstbredd och hur breda är dina implantat?

Jag har ungefär samma utgångsläge som dig och mina tuttar sitter ungefär lika långt ifrån och jag velar med vilken bredd jag ska ha på implantaten därför jag undrar :)
Gilla
Blondie79

Blondie79

Kvinna ·

Jättefina!!!!
Gilla
Blondie79

Blondie79

Kvinna ·

Va konstigt, halva mitt inlägg försvann.... Tycker de ser jättefina ut!!! Om du har lust får du gärna kolla mina bilder och min tråd "de blev för stora". Såg dina också ut som mina gör, vid samma tidpunkt?
Gilla
AlmostFamous

AlmostFamous

Kvinna ·

lillaextra skrev:
också opad av örjan! mina sitter också liiiiite för långt isär. hur menade han att du skulle pressa ihop dom? Har gått 3 månader för mig nu.

Jag förstod det som att jag kunde pressa ihop dem för hand och sedan med ett bra stöd som pressade dem samman😉

Tycker att det blivit bättre (eller om det bara är inbillning hehehe)🙂
Gilla
AlmostFamous

AlmostFamous

Kvinna ·

missekan skrev:
Jättefina! Spännande att du "bara" fick D-kupa (fast en 75D liknas ju vid en 70E i kupan). La ändå bara in 50 cc mer och bh:n slutar långt nedanför bröstvårtan om jag provar 75D på H&M plus att det trycks ut massa bröst på sidan. Förvisso hade jag lite mer egen vävnad men ändå. Men det här med att pressa ihop brösten... Skulle inte ha något emot om mina satt lite lite tätare. Är det typ att använda plunge bra som pressar in mot klyftan som gäller då eller ska du med hjälp av händerna pressa ihop nån gång om dagen?? Hehe kul att man kan forma om dem lite så som man vill ha dem ;)

Jag hade inte hört talas om "plunge bra" tidigare, men nu har jag lärt mig något nytt😀 Det borde nog fungera bra med det😉
Jag brukar sitta och "trycka ihop" brösten då och då, känner mig lite korkad när jag gör det i smyg på jobbet, tänk om man skulle bli påkommen hehehe👍
Gilla
Magicadehex

Magicadehex

Kvinna ·

Supersnyggt👍👍 Vi har likadana bröst tycker jag mig se.😀..samma cc, samma kirurg. Jag är oxå otroligt nöjd med mina Gribbebröst
Gilla
AlmostFamous

AlmostFamous

Kvinna ·

Teguila skrev:
Supersnygga bröst! =)

Vad hade du för egen bröstbredd och hur breda är dina implantat?

Jag har ungefär samma utgångsläge som dig och mina tuttar sitter ungefär lika långt ifrån och jag velar med vilken bredd jag ska ha på implantaten därför jag undrar :)

Tack tack🙂 Jag har diametern 12,8cm och projektion 5,1cm, osäker på min bröstbredd, kommer inte ihåg vad han sa och tycker det är för svårt för att mäta själv... När jag frågade om 425cc så skulle bredden mellan brösten fortfarande vara densamma, men det skulle bli mindre bröst som stack ut på sidan "side boobs".

Lycka till med ditt val😉

Gilla
AlmostFamous

AlmostFamous

Kvinna ·

Blondie79 skrev:
Va konstigt, halva mitt inlägg försvann.... Tycker de ser jättefina ut!!! Om du har lust får du gärna kolla mina bilder och min tråd "de blev för stora". Såg dina också ut som mina gör, vid samma tidpunkt?

Tack😀 Mina har förändrats jätte mycket under dessa nu sju veckor, storlek och form och höjd och bredd har ändrats lite hela tiden😉 Det kommer gå jättebra för dig! Du behöver nog bara vänja dig.
Jag tror det mesta är psykiskt... Man ställer in sig på att "de är för stora", "de är för små", "de är för strutiga" etc. Men man ser sällan helheten. Nu börjar jag tycka om mina bröst i början tyckte jag de var för små och satt alldeles för brett isär. Men jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till det jag hade innan. Mådde så dåligt över att känna mig som en planka och inga kläder satt bra, usch det vill jag inte uppleva igen😇
Gilla
AlmostFamous

AlmostFamous

Kvinna ·

TACK ALLA NI FÖR ERA FINA KOMMENTARER BLI SÅ GLAD ENDA IN I SJÄLEN😀😀😀
Gilla
Pinklady

Pinklady

Kvinna ·

Jätte fina! Du ska vara nöjd!
Gilla
pmsnordjylland