Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tbte1 profilbild

Tbte1

Kvinna ·

22 jan, 2020

450cc + eget fett

Bröstförstoring

Jag gjorde brösten för 2 veckor sedan 450cc motiva ergonomix. Hade cirka 320cc eget fett (B kupa) 162cm lång och 64kg Tycker brösten ser såå små ut inte alls vad jag tänkt mig. Ni med samma utgångsläge som lagt in 450cc vilken bh storlek har ni nu? Funderar redan på att göra dom större

5

Sortera efter

Marina

Kvinna ·

22 jan, 2020

För det första finns det inte en chans att du kommer att få små bröst, rent objektivt.
Men för det andra, om du har bakomplacering, så kommer muskeln att ghe med sig successivt under de komande månaderna så att implantaten inte hålls in mot revbenen. Ergonomix är relativt eftergivliga i höljet (vilket i slutresultatet innebär en naturligare känsla är hårdare höljen) så just vi bakomplacering kan jag tänka mig att de behöver lite tid på sig att få sitt egentliga utrymme, jämfört med hårdare implantat, även om samma sak i princip annars också gäller för dem.
Gilla

missk8

Kvinna ·

22 jan, 2020

Vad hade du förväntat dig för resultat? Alltså vad var din ”målbild” om du förstår vad jag menar? :)
Gilla

Tbte1

Kvinna ·

23 jan, 2020

Ja bakom muskeln har jag. Håller tummarna att de släpper då kan vara därför jag har ont i revbenen ? Hade förväntat mig att folk la märke till dom varken min mamma eller pappa har märkt att jag förstorat dom samt kompisar ser ingen skillnad under tröjor. Hoppas dom växer med tiden då
Gilla

missk8

Kvinna ·

23 jan, 2020

Tbte1 skrev:

Ja bakom muskeln har jag. Håller tummarna att de släpper då kan vara därför jag har ont i revbenen ?
Hade förväntat mig att folk la märke till dom varken min mamma eller pappa har märkt att jag förstorat dom samt kompisar ser ingen skillnad under tröjor.
Hoppas dom växer med tiden då

Vad sa du till din kirurg att du var ute efter?
Gilla

TyTy

Kvinna ·

23 jan, 2020

Jag håller med Marina, jag gjorde 400/425 bakom muskeln men hade inte lika mkt vävnad som du från början. Jag upplever dem absolut större och mer "bröstformade" nu än första 2 månaderna. I början var de som intryckta brödlimpor. Jag har 70F nu.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem