Emma1994
Kvinna ·
17 apr, 2021
450cc eller 500cc
BröstförstoringHej! Har nyligen varit på konsultation och provade 450cc motiva full round, där och då tyckte jag att det kändes rätt stort från att ha 150cc själv. Fyller knappt en A-kupa är 169 och väger 57. Jag har 12, 5 i bröstbredd och är bredaxlad så kirurgen sa att jag kan bära rätt stora tuttar om jag vill. Har nu fyllt nylonstrumpor med ris och känner att 450cc helt plötsligt känns litet om det ändå försvinner lite när man lägger bakom muskeln.. Jag vill ändå ha tuttar som syns men inga bomber, tror ni att 500cc blir för stort? Är inne på det nu ?
Sortera efter
MiaM
Kvinna ·
17 apr, 2021
Vad svårt det är med storlek! Jag var inställd på 400 cc och hade gjort ristest hemma, men på konsultationen fanns inga 400 cc utan jag fick prova 375 och 450 och då kändes 450 lagom. :) Men nu velar man ju massor och undrar om det blir för stort, haha. Vill ju ha "stora" bröst, men man vill ju inte att alla bara ska se ett bar bröst med ben. ;) Hjälper inte att kolla på bilder eftersom 450 ser gigantiskt ut på vissa och jättelagom på andra. Jag tror att du kan köra på 500 cc så slipper du fundera på det efteråt när du blivit storleksblind och undrar varför du inte tog större. ;)
Gilla
Emma1994
Kvinna ·
17 apr, 2021
Haha ja vi är i samma tankar ? precis det spelar ingen roll hur många bilder man än tittar på för dem ser alltid olika stora ut på alla.. Tycker även att 3D simuleringen gör en förvirrad då mina 450cc såg rätt små ut där. Blir så trött av att inte kunna bestämma mig men det lutar åt 500cc med tanke på att det försvinner lite bakom muskeln. Vilken tur i oturen ändå att 400cc inte fanns, du borde också dra till med dem större. Tror nästan alla är överens om att man tillslut blir storleksblind så vi får väl göra oss den tjänsten att slippa det ?
Gilla
Luna123
Kvinna ·
09 maj, 2021
Jag velade själv mellan 490 sen 535... o valde det 535 tillslut. Och ångar att jag inte valde lite större ändå ☺️? så kör på 500 ??
Gilla
Emma1994
Kvinna ·
09 maj, 2021
Haha ja dem flesta säger att man ska ta det större! ? Nu när jag gått runt med 500cc i ris så trivs jag bra i det, men då kanske man bör gå upp till 550 för att det försvinner ca 50cc bakom.. ? Haha orkar inte denna beslutsångest ?
Gilla