Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tilmis

Tilmis

Kvinna ·

450cc för stort på en kort tjej?

Bröstförstoring

Hej tjejer. Idag gjorde jag ristestet för typ 5e gången.

Håller på och velar som en galning mellan 350,400,425,450 osv. 

Vill verkligen ha 450, det känns lagom men jag är rädd att jag ska se "mullig" ut pga att jag är så kort? Jag  är 160 cm. Är normalviktig och har rumpa och lår och sånt, så är ingen  finlemmad tjej. Så jag själv tror ändå jag kan bära upp 400-450 cc utan problem trots att jag är en kortis. Tycker ni det ser konstigt ut ? Nån annan som har ungefär samma mått som jag som tagit denna implantatstorlek.

Vill lixom inte som att jag ska se ut som en liten boll med stora boobs :/.

15

Sortera efter

Pygme

Pygme

Kvinna ·

Känns det som en bra stl när du gör ristestet så tycker jag att det är det du ska gå efter.. Är man van att känna sig smal och slank så är det klart att brösten gör skillnad, men svårt att se på dina bilder om det ser proportionerligt ut... be någon annan ta bild eller ta längre ifrån i en spegel.. :)

Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej de kommer passa dig perfekt jag e bara 156 å har lagt in 500 silimed extra hög så du behöver inte vara orolig lycka till kram
Gilla
kaffemissbrukare

kaffemissbrukare

Kvinna ·

Tycker det ser bra ut.

Men framför allt, tycker DU att det känns bra, så blir det säkerligen bra 🙂

/en annan kortis

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Du kan kolla mina helkroppsbilder. 163, ingen spinkig tjej utan ben rumpa osv. Har 540g hp allergan vilket motsvarar ca mentors 600hp. Haft 450 men dom blev för smala till min bröstkorg, samma put som nu.

Gilla
Marabou

Marabou

Kvinna ·

Jag tycker att det ser lite stort ut till din kropp, men vi vill ju alla ha olika resultat och precis som det Pygme är inne på; tycker du att det känns och ser bra ut med ristestet så är det nog rätt. Tror det är viktigt att gå på magkänslan.

Det kan även vara bra att gå runt en längre tid med ris i BH:n. Jag gick dagligen runt med ristest i flera månader innan op:en för att vänja mig och se hur det kändes. Och även hur det såg ut i olika kläder.

Sedan att du skulle se mullig ut tror jag inte, jag tycker snarare att midjan blir mer markerad med större bröst. Innan jag op'ade mig kunde jag ofta känna mig stor i kroppen eftersom mina bröst var så små och det såg oproportionerligt ut. Men har man lite lösare kläder så kan man kanske känna sig större. Men tror inte du behöver oroa dig för det.

Gilla
Tilmis

Tilmis

Kvinna ·

Tack allihopa för era kommentarer =) . Jag tror det blir 450 . känns som sagt rätt och sen kommer ju lite försvinna eftersom jag lägger bakom (vilket jag räknat med  s¨de kommer nog bli lite mindre än på dessa bilder).

Och det med midjan håller jag med, nu känns det som jag inte har någon alls men när jag går runt med riset så får man lite mer midja =). Ska ha riset lite längre tid snart så jag får se hur de känns när man "vant" sig =). tack för era tips tjejer 

Gilla
Tilmis

Tilmis

Kvinna ·

Tin: Dina var jättefina till din kropp =)  Har fått höra så mycket " Tänk på att du är kort så ta inte för stora inlägg" predikningar i snart ett halvår så har blitt rädd att jag kommer se helt galen ut med allt över 400. Men när man ser resultat på andra så tycker jag alltid det ser skitfint ut. Så nu kör jag på detta , så blir iaf jag själv nöjd =). vill inte ångra att jag tog för små sen. 

Gilla
L4c0st3

L4c0st3

Kvinna ·

Jag tycker du ska gå på det! Är 156 cm lång och la in 400 för snart 1 månad sen och ångrar redan att jag inte tog större! Skulle jag få en komplikation är jag 99% säker på att jag skulle göra ett storleksbyte också;)

Gilla
Tilmis

Tilmis

Kvinna ·

L4c0st3: Kollade dina bilder, dina blev skitbra :D. blir så taggad nu när jag ser så fina resultat. Känner mig mer och mer säker på att  gå på detta , min kille tyckte det såg stort ut när jag gjorde ristestet  men jag vill lixom ha stora så det är lite meningen. Man vänjer sig nog ganska snabbt o tycker kanske inte dom är så stora efter ett tag hehe :).

Gilla
Snuttan95

Snuttan95

Kvinna ·

Det viktigaste är ju som sagt att du tycker att det känns och ser bra ut men jag tycker verkligen inte att det ser för stort ut till din kropp. Jag är själv kort (158cm) och har också rumpa, höfter mm men satte "bara" in 300cc Mentor hög profil vilket jag ångrar efter redan 3 veckor och hade gärna satt in iallafall 400cc då de idag ser naturliga ut till min kropp men jag hade velat ha dem lite större än så. Så känns det bra så ska du köra på det! 

Gilla
Blondie

Blondie

Kvinna ·

Är själv 159 cm o väger 48 kg och på min bild i galleriet har jag nagor 410 cc bakom vilket jag igår bytte upp mot mentor 550 cc hp. Bilder kommer när jag kommit hem :)
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Spännande:);)
Gilla
Tilmis

Tilmis

Kvinna ·

Blondie: Bilden i ditt galleri på 410 var riktigt fin :) spännande att se ditt nya resultat oxå =)

Gilla
Blondie

Blondie

Kvinna ·

Tack! De nya har samma bredd fast högre projektion på ca 1 cm. Lite mer put :)
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Super snygga Blondie :);)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem