Anonym användare
450cc högprofil för stort?
Jag ska opereras om en vecka 9/7 hos Örjan gribbe på proforma clinic. Vi kom fram till att 450cc högprofil blir bra på mig. Jag är 160cm och väger ca.48 kg. Tror ni det kommer bli för stort på mig? Vet att det kanske är svårt att svara på eftersom att ni inte vet min kroppsbyggnad o så. Det är så svårt att veta om det är rätt!
Sortera efter

TusenFrågetecken
Kvinna ·

goorgeous
Kvinna ·
jag är opad av örjan, han är grymt bra ;) och jag tog också hp, men 400 cc , hade jag fått välja igen så hade jag nog tagit 450-475 men det beror ju på vilket resultat man är ute efter :) jag är 163 o väger typ också runt 48 kg :)

LipziL
Man ·
Jag är 15 och väger 49 nu tror jag. Har 610 cc, och det ser absolut inte för stort ut, men fortfarande stort.Folk i min närhet säger "Trodde det skulle se mycket större ut men det passar ju faktiskt din kropp bra."
Hade 200/350 cc innan och det såg lite fjuttigt ut. Ingen någonsin som skulle kunnat gissa att jag hade förstorat brösten x)
Är du ute efter ett par medelbröst tror jag det blir alldeles kanon med 450 :)

Bubblan11
Kvinna ·
Precis som de andra skriver, hur ser du ut nu? Jag har lite höfter (ännu bredare efter barnafödande :) liten A nu upptill, ska lägga in 325 cc och jag tror att det kommer att bli ett perfekt resultat till min kropp. Har du beskrivit för kirurgen hur du vill ha det så gör han säkert en rättvis bedömning :-) Lycka till!!

Sc11
Kvinna ·

Tess
Kvinna ·
En svår fråga att besvara men jag vet att man vill ha så många svar som möjligt :) Jag är i samma storlek som du och tog 425 vilket jag än idag känner är lite för stort. Vill helst gärna inte gå i bikini så grannana ser :/ Har 2 barn och vill inte vara bystdrottningen på stranden (vilket jag känner mig som). Senast igår tittar min sambo på mig och säger "Helvete vad stora bröst du har!" Ja jag har ju det.. Men jag är ändå nöjd men jag hade varit nöjd med 350-375 också :) Allt handlar ju om vad som är stort i dina ögon.
Lycka till.

Anonym användare

joni01
Kvinna ·
Jag är 176 väger ca 70 kilo och är kurvig. Jag har 450 cc HP och tycker att dom är stora på mig. Visst dom går att klä ner men dom har en tendens att se lite "porriga" ut även i plagg som inte borde vara det ;) Men det beror ju helt på vad du är ute efter och implantat i samma storlek ser så olika ut på olika personer. :)

Anonym användare

LipziL
Man ·
Örjan är inte den typ av kirurg som rekommenderar patienten ett för stort implantat. Han är väldigt duktig på att se proportioner.

Anonym användare

LipziL
Man ·
Klart man vill :) Men han är mer den som lägger in lite mindre än lite för mke. Just sayin :)

Anonym användare

Anonym användare