Appenzeller
Kvinna ·
450cc hp eller 590cc uph? Hjälp!
Jag velar så inför storlek. Kan tydligen bara välja dessa pga bröstbredd. Ergonomix. Snälla hjälp! Är rädd att 450 kommer kännas för små. är ju typ platt nu. och samtidigt orolig i fall 590 känns tungt/för stort. Nån med bra råd? Hur ska man tänka? Vill ha synliga bröst men inte bli bröst om ni förstår. Hur blir det med häng etc. vad räknas som stort/tungt?
Sortera efter

Miss-B
Kvinna ·

Appenzeller
Kvinna ·

ANGIE
Kvinna ·
Tack det är så svårt. smaksak tyckte kirurgen. jag skulle kunna ha båda. är 450cc hp litet? och är det stor skillnad på hp och uhp? skulle bara skilja ca 1 cm i put. blir 590cc bröst äldre i utseendet fortare än 450cc? tappar formen eller dyl. ska ha ergonomix.

Appenzeller
Kvinna ·
Tack det är så svårt. smaksak tyckte kirurgen. jag skulle kunna ha båda. är 450cc hp litet? och är det stor skillnad på hp och uhp? skulle bara skilja ca 1 cm i put. blir 590cc bröst äldre i utseendet fortare än 450cc? tappar formen eller dyl. ska ha ergonomix.
450 är absolut inte litet;)
Jag har 425 ergonomix. Har du A kupa idag hade jag kört på 450. Du kommer garanterat få bröst:)

Appenzeller
Kvinna ·

ANGIE
Kvinna ·
är bara rädd jag kommer känna det är för litet. platt nu. samtidigt velar jag om uhp och 590cc är det för stort/tungt

Jenkan91
Kvinna ·

Petraa
Kvinna ·

Appenzeller
Kvinna ·

Soffipropp87
Kvinna ·

KimLand99
Kvinna ·