Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
augusti11 profilbild

augusti11

Man ·

21 apr, 2012

450cc + lyft före & efter BILDER!

Bröstförstoring

Nu har jag äntligen gjort min bröstoperation.

Jag opades av Lars Bölander.

Jag har lagt in Mentors runda släta 450cc HP och gjort ett lyft.

Än är det ganska svullet och ojämt, hoppas det jämnar ut sig, har haft jätteont men nu börjar det äntligen kännas bättre. opades måndag 16 april.

Nu längtar jag tills jag får se slutresultatet, och nu är det bara min fula mage som ska fixas till..., men först har jag mitt bröllop att se fram emot, sen ska det sparas pengar! ;)

Vad tycker ni!?? ärligt!

17

Sortera efter

Anonym användare

21 apr, 2012

Vilken skillnad!:-) kanon! Jag såg nån tjej som la i 400 och dom såg mycket större ut. Jag ska lägga in 475 bakom. Men är fortfarande osäker på storlek.
Gilla

augusti11

Man ·

21 apr, 2012

Ja vet, är lite Besviken på storleken då jag sett dom med 400 och större, men är glad över att slippa hängbrösten :) sen har jag redan beställt brudklänning så kanske är tur att dom inte blev större :P
Gilla

FrökenB

Kvinna ·

21 apr, 2012

Tror det kommer bli kanon när det läkt och mjuknat! Alltid lite svårt att se när allt är svullet och det sitter tejp... men skönt att din op är gjord och grattis till brösten!

Gilla

e-licious

Kvinna ·

21 apr, 2012

gjorde du bakom eller framför?? :)

Gilla

augusti11

Man ·

21 apr, 2012

Bakom :)
Gilla

augusti11

Man ·

21 apr, 2012

Eftersom jag gjorde lyft samtidigt så ville min kirurg helst lägga bakom. Och efter 30 år i branschen så tänkte jag att han borde veta vad som blir bäst :)
Gilla

augusti11

Man ·

21 apr, 2012

*puff*
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

21 apr, 2012

Tycker att det ser bra ut redan :) Kommer att bli ett par toppenbröst det där!

Gilla

augusti11

Man ·

21 apr, 2012

Tack <3
Gilla

e-licious

Kvinna ·

24 maj, 2012

Hur går det för dig med brösten? Skall också lägga in 450 cc och bakom troligtvis.. Vad har du för "visuell" storlek? Och bh storlek?:)
Gilla

augusti11

Man ·

24 maj, 2012

Är inte så nöjd då dom är jätte olika och snea. Jag har 70F-G, jag hade B-kupa innan
Gilla

e-licious

Kvinna ·

25 maj, 2012

lägger inte det sig efter ett tag till? du e väl rätt nyopad? hade du snea innan open?

Gilla

augusti11

Man ·

25 maj, 2012

Implantaten sitter i olika höjd så ska korra det sen, det ena sticker ut i sidan, finns bilder på min sida. På måndag är dom 6 veckor :)
Gilla

Nemax78

Kvinna ·

13 dec, 2012

Är det ett ankarlyft du gjort?
Gilla

succ6fully

Kvinna ·

13 dec, 2012

e-licious skrev:

gjorde du bakom eller framför?? :)

Är du nöjd?

Gilla

succ6fully

Kvinna ·

13 dec, 2012

Nemax78 skrev:
Är det ett ankarlyft du gjort?
Vänta inte för länge bara:) som jag gjort! Ångrar mej att jag inte gjort det innan! Nu är jag 50 och lidit halva livet över mina fula bröst! Nu ska jag operera mej 4/2 2013. Jippie!
Gilla

succ6fully

Kvinna ·

13 dec, 2012

Jag är inte opererad än! Jag menar....varför vänta när du redan bestämt dej! Jag ångrar mej att jag väntat i 10 år!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem