Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Nick profilbild

Nick

Kvinna ·

14 jun, 2018

450cc små? Vaknade ur narkosen och tyckte de är små

Bröstförstoring

Idag gjorde jag min bröstoperation och allt har gått fantastiskt bra, ingen smärta alls eller tryck. Nu till saken, jag velade jättemycket med storleken och trodde att 450cc skulle vara jättestort. Nu lade jag in 425cc i ena och 450cc i andra och när jag vaknade och tittade ner så förväntade jag mig melonas men de är SMÅ!!! De är verkligen mycket mindre än jag förväntade mig och jag var ute efter ett naturligt resultat som inte skulle märkas inte fakelook. Nu kanske de märks lite för lite? vad är er erfarenhet av att lägga bakom muskeln? blir de större när de droppar ner? ångrar mig jättemycket nu att jag inte gick upp i strl, men jag var så rädd för cc och tyckte att 450cc lät gigantiskt. Jag har lagt upp bilder i silvergalleriet så ni kan se.

10

Sortera efter

madeleinep

Kvinna ·

14 jun, 2018

Jag upplevde att brösten blev större efter några veckor då muskeln släppt. Nu vet jag inte om det kommer bli så för dig. Har ett tråkigt tips och det är vänta! :)
Gilla

Aia

Kvinna ·

14 jun, 2018

Lugn! Dina bröstmuskler håller in implantaten. Dom kommer att bli större!:)
Gilla

Jennica

Kvinna ·

15 jun, 2018

Går i exakt samma tankar. Och då la jag in 1050cc! Men de känns små... hoppas att när veckorna går så droppar de ned och muskeln ”släpper” och storleken och formen kommer fram! :)
Gilla

Linh

Kvinna ·

16 jun, 2018

Jättesnygga i mina ögon:)
Gilla

Högakusten

Kvinna ·

18 jun, 2018

Jag har 425 och trodde precis som du att det var jättestort. Känner också att dom verkar små. Men jag är nöjd ändå. Hellre lite försmå än allt för stort.
Gilla

CarGirl

Kvinna ·

19 jun, 2018

Jag la in 325 och 375 och var nästan platt när jag vaknade, trodde det var ett skämt :') Men efter några veckor började det koma lite form och efter typ 2 månader, wow! Så ha tålamod :)
Gilla

Minlillaponny

Kvinna ·

19 jun, 2018

Jag tycker att dom ser superfina ut och större lär dom säkert bli som dom andra skriver när det är bakom muskeln. Och vad skönt att du inte har ont det låter ju som en dröm.
Gilla

annie91

Kvinna ·

19 jun, 2018

De ser jättefina ut trots att de är så nya! De ser ju tilltryckta ut nu i början, men sen kommer de ploppa ut mer. :D
Gilla

Nick

Kvinna ·

19 jun, 2018

Hahahaha:) Vilken tur att det är fler som känner så! Jag ska försöka ha tålamod, mycket lättare om det hade varit vinter men nu är det ju sommar och man vill kunna ha alla linnen man aldrig kunde ha innan....
Gilla

Nick

Kvinna ·

19 jun, 2018

Tack ska du ha, jag hoppas verkligen det. Den 25:e har jag återbesök och ska passa på och fråga alla frågor...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem