Sandra1990
Kvinna ·
475 cc = B-kupa?!
Hej! Opererades igår. Gick från 70A (Hm super push up) skulle säga 70AA snarare då mina bröst var så platta och långt isär. I och med att jag har en nätt bröstkorg kunde vi gå 475cc HP under muskeln som högst utan för många komplikationer. Mätte nu med tortyren på, 70cm under bysten samt 86 där brösten är som störst just nu. Enligt beräkningarna kommer jag ha en 70B... B?! kan det verkligen stämma?
Sortera efter

Banannie
Kvinna ·

katalin
Kvinna ·

Sandra1990
Kvinna ·

E-A
Kvinna ·
Hej hej
En fråga, är du nöjd med brösten?
Så länge man är nöjd är det en sån stor grej då om bh storlek är 70 b, 75c osv?
Kan tycka att fler och fler hakar upp sig på cc och bh storlek om brösten ändå blivit bra. Är bara så nyfiken på att veta då jag är totala motsatsen, visste inte ens hur många cc det var under prövningen och knappt min bh storlek innan haha och struntar i storlek så länge brösten blev bra, vilket dom nu blev :) menar inget negativt, vill man veta så klart man ska ta reda på det, själv mest nyfiken bara :)

E-A
Kvinna ·
Hej!
Tack för svar :) Är definitivt nöjd. Tror det blir lite per automatik att man snöar in sig på siffrorna och bokstäverna, speciellt om man haft en A hela livet och lagt in stora inlägg. För att få bekräftat (Troddr jag) att man bara gått upp 1 kupa, en kupa jag skulle tycka var för liten i mitt tycke :/

Sandra1990
Kvinna ·

E-A
Kvinna ·

Sandra1990
Kvinna ·

Therese87
Kvinna ·

Lillafrur
Kvinna ·

Sandra1990
Kvinna ·

FloEmi
Kvinna ·

Magggan
Kvinna ·

FloEmi
Kvinna ·
Hej, har du ngn bild... ska själv lägga in 425 g om 2 veckor å är rädd att det blir för stort (375 g kanske räcker)?

Tuwalisa77
Kvinna ·

fiffy78
Kvinna ·

Lolitamin
Kvinna ·