Kajj
Kvinna ·
475cc corse någon?
Hej alla fina! Finns det någon som har 447cc motiva corse? Hur upplever ni? Gärna bilder tack
Sortera efter

Therese87
Kvinna ·
Nej, men 440 corse. Skiljer bara någon mm på dom två ;)
Alldeles lagom tycker jag men det beror såklart på hur mycket (eller lite) egen vävnad man har ifrån början.
Gilla

Kajj
Kvinna ·
Tro mig fina du, har sett dina bilder många många gånger!!! Dom är sjukt fina!!! Hoppas verkligen att jag får samma resultat. Jag prova 440cc och dom kändes jätte bra så för att behålla den storleken så måste jag gå ut en storlek så det blir 475cc motiva corse och så klart Ergonomix annars skulle dom se tokiga ut!
Gilla

Therese87
Kvinna ·
Det var snällt sagt :)
Du kommer bli nöjd med 475, jag lovar ;)
Gilla

Poolly
Kvinna ·
Kajj skrev:
Tro mig fina du, har sett dina bilder många många gånger!!! Dom är sjukt fina!!! Hoppas verkligen att jag får samma resultat. Jag prova 440cc och dom kändes jätte bra så för att behålla den storleken så måste jag gå ut en storlek så det blir 475cc motiva corse och så klart Ergonomix annars skulle dom se tokiga ut!
Gilla

Kajj
Kvinna ·
Då skulle dom se mer fejka ut! Hahaha som om dom inte gör nu redan hahah nej men dom sa syftar jag på den sorry för uttrycket "porriga" så skulle jag välja runda.
Gilla

Bimbi
Kvinna ·
Jag la in 480 uhp för snart två veckor sedan. Nu är dom ju långt ifrån klara men känner mig väldigt nöjd så långt. Stora men inte för stora och är inte i vägen.
Gilla

Kajj
Kvinna ·
Bimbi skrev:
Jag la in 480 uhp för snart två veckor sedan. Nu är dom ju långt ifrån klara men känner mig väldigt nöjd så långt. Stora men inte för stora och är inte i vägen.
Gilla