Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

4dagar 680anatomiska *Bilder* (förr 450cc)

Bröstförstoring
Nu har det gått 4dagar sen jag bytte mina 450cc till 680anatomiska. Den här operationen var MYCKET mildare, såå skönt! Men jag var mer nervös, haha. Har inte haft så jätte ont, mest varit stel.
Dock har jag ibland haft mycket rejält ondare i vänster bröst. Kunde även få med mina 450 en riktig smärta i just det bröstet, trodde det skulle försvinna med bytet men.
Nu är dom så pass nya men hittills kan jag säga att jag är jätte nöjd! Dom här passar min kropp mycket bättre, både storleksmässigt och formen. Vi flyttade även dom mycket närmare varann och redan kan jag se att dom är plattare upptill, men dom lär ju sjunka ner ännu mer. Mina 450cc tyckte jag nästan hade föör mycket volym upptill, just så det inte passade mina egna bröst bra i profil. Dom var för smala o runda för min kropp typ.
Jag är nöjd, men denna smärta i bröstet som jag har jämt. Det känns som att implantatet inte riktigt vet hur de ska ligga, böjer jag mig ner så får jag hålla i det försiktigt så det typ kan..klicka till rätt plats. Samma sak när jag smått pressar ihop brösten eller lyfter armarna så måste de lixom.. klicka sig på plats. Jätte svårt att förklara men.
Jag är nöjd, min sambo verkar dock vara mer tveksam. Eller han tycker dom är fina ju. men han gillade mina förra, mer verkar det som. Han ville inte att jag skulle byta från första början. Typ att dom kanske är FÖR stora, ska vara ivägen när vi har sex, eller att dom är för stora för mig. Men jag tycker inte dom blev för stora, eller vad tycker ni? Ärliga svar =) Stora är dom, men inte enorma. Fast de spelar ju ingen roll, men klart de hade vart kul om han tyckte att dessa var ännu finare och bättre för mig, när jag tycker de ^^
ENA bilden är 450cc snabbt innan jag for till operation. Tog en så jag skulle minnas mellanrummet som var.
18

Sortera efter

Tussa

Tussa

Kvinna ·

Vilket stort är man får när man lägger in stora implantat ( helt logiskt iof haha ). Spelar ju ingen roll eftersom det inte syns. Grattis till nya större tuttar och skönt att open gick bra. Är du nöjd? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

tack så mycket! Joo jag känner mig nöjd hittills iaf :) vi fårse dom är ju så nya så bara man inte åker på nå skit..Typ rotiation eller nått, hade sugit :(
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

någon ?^^haha
Gilla
Lunarsoffan

Lunarsoffan

Kvinna ·

Sweet! Vad hade du för bh storlek innan när du hade 450?:)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

En A typ, vad jag kan komma ihåg ;) haha
Gilla
Lunarsoffan

Lunarsoffan

Kvinna ·

Haha okej men vad hade du när du hade 450?
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Ser supersnyggt ut!
Gilla
Miss Clouet

Miss Clouet

Kvinna ·

Grymt snygga innan !!!! Jag hade lätt vart supernöjd m 450 MEN nu har du ju ökat för att DU vill-helt rätt!! Tror de nya kommer bli minst lika snygga :) och din kille kommer vänja sig ;) men det viktigaste är att DU är nöjd! Grattis och lycka till m läkning och hoppas du blir av m smärtan !! Grattis !!!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Lunarsoffan: Hmm, typ en E :)

Miss clouet: tack så mkt, p åendel bilder kan jag tycka att dom var skitsnygga jag med haha. Men dom kändes inte så i verkligheten typ..? Ååh tack så mkt, behövde lite possitiva komentarer då jag haft lite "panik" idag att jag valt fel, FÖR stora osv. Men nej, dom är fina.

Goldenheart: Tack så mkt :D
Gilla
Nymfetamine

Nymfetamine

Kvinna ·

Helt perfekta!
Inte alls för stora till dig :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

nymfetamine: Åh tack så mkt !! =)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Skitfina, önskar jag hade valt större axå...
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mkt ! :D Joo, fan man tror de ska bli större än vad de blir. så vänjer man sig så himla fort..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja man blir lite blind men jag önskar verkligen att jag valt större ..men om höger ändå måste korras så kommer jag nog byta till större ändå vi får se :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jaa men jag med, från första början. velade mellan 450-500 och ändå tog jag 450. Fast det hade ju inte gjort någon större skillnad men, man fegar!! Hah. Ahaa vad har du fått för komplikation ?:/ och vad kommer du byta till då tror du ?:)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kommer isåfall byta till 650cc då 50 inte gör så stor skillnad har jag fått höra av andra tjejer här inne som är lite mer insatta i detta än vad jag är ...jag har väldigt breda o därmed blir det inte så mycket utåt .. Älskar att de är breda men skulle vilja ha mera utåt .. Ena bröstet har fastnat helt o hållet under nyckelbenet , o muskeln är i kramp konstant o bröstet är stenhårt o gör asont :-(. O dom är väldigt tveksamma om den ramlar ner överhuvud taget ...blir mycket smärtlindring nu ..:-(..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hannaulrika: Ahaa men du har hög profil nu? Kanske ska ta Ultra hög prfil då ? Ju högre profil detso mer put. Aha ajdå :/ hmm har du pratat med din klinik om detta? så ska de ju inte vara :/

Även om du ska öka till 650 hp så kommer dom bli 1,3cm bredare och bara 0,2cm mer i put. Så alltså ännu mer plattare än vad du  har nu.  Jag hade faktiskt också detta tjorv, ville ha större och mer put men dom i Hög profil skulle bli för breda och platta för mig, även om jag ökade i cc.. Och dom i Ulta höga slutar ju på 590cc typ :( därför jag bytte till anatomiska.

Mary007: Tack så mycket!! Joo det har hänt mycket bara på dessa dagar, dom är inte alls lika spända som dom var första dagen. och bröstvecket har faktiskt sjukit kanske 0,5cm kan jag se. Dock har dom fått ännu mer blåmärken så ser alldedes misshandlade ut haha.
Och jaa de verkar gå mkt fortare än första opn, nu känns dom nästan "snart klara" fast är ju lite kvar men hehe :) Och nu när vi flyttade dom mkt närmare varann så på senaste dagar har dom börjat få en finare och jämnare linje just vid klyftan :)

Dock har jag så himla ont i just vänster bröstet, gaah...De högra är mkt bättre, hoppas smärtan lägger sig.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja jag hoppas de :D ska lägga upp nya bilder snart igen, hehe. 
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem