Me_2_
Kvinna ·
4månader Perthese 440cc
Nu har det gått 4månader sen min operation. Överlag är jag nöjd även om det är lite småsaker som jag stör mig på. Jag tycker att de sitter lite tätt, när jag provat ha bygel bh någon timme, så går ena bygeln efter ett tag in i bröstet istället för att ligga runt i klyftan, det gör ont :-( så oftast bor jag i läkbhn fortfarande. Tycker även att jag har db på båda, trodde från början att det var att de inte riktigt fallit ner och att det skulle lösa sig med tiden, men nu tvekar jag. Har meddelat kliniken, men fick till svar att vänta till 6månaders kontrollen. Någon som vet om det kan fixa till sig med tiden ? Har tagit bilderna i olika vinklar för att visa hur olika det ser ut beroende på hur man tar kort. Underifrån ser de riktigt bolliga ut och ovanifrån hängiga. Jag var ut efter ett naturligt lite hängigt utseende, men uppfattar bild 1 och 2 som mest verkligets nära. Tycker även att de är relativt hårda även fast jag har Perthese. Nu låter det som mest gnäll och missnöjdhet, men så är det absolut inte ! Jag är jätteglad att jag tog tag i saken och äntligen gjorde det och är mestadels väldigt nöjd !
Sortera efter

Annielilja
Kvinna ·

Drutten 76
Kvinna ·

Längtansfull
Kvinna ·

Me_2_
Kvinna ·

Me_2_
Kvinna ·

Anonym användare
Tycker de ser väldigt fina ut! 🙂
Mina bröst sitter också väldigt tätt (ännu närmare än vad dina sitter) och har samma problem med bh:ar. Får knappt ner byglarna
mellan brösten och det skaver mest. Tycker du ska ta upp det med Patrik på ditt återbesök och se vad han säger.

Drutten 76
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

Me_2_
Kvinna ·

Me_2_
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Jättefina! Ser ingen db på de bilderna du lagt upp. Det kan ju hända förändringar i formen även efter 4 månader, så det är nog bara att avvakta tills de fyller 6 månader, precis som kirurgen säger.
Har kirurgen sagt något om att implantaten sitter tätt? Personligen tycker jag att de är snygga, men det är ju tråkigt om det ska göra ont med bygelbh..

Me_2_
Kvinna ·

Anonym användare
Balconette bh:ar brukar ha ganska tätsittande byglar så det kanske vore något?🙂
http://www.bravissimo.com/products/lingerie/sensational-sets/lily-bra/pink/cl125pnk/?criteria=cleo