Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Doris

Doris

Kvinna ·

5 dagar 350cc *bild*

Bröstförstoring

Hej!

Nu har jag varit olydig och lyft på förbandet iallafall, men de känns såpass stabila att jag inte tror det är någon fara. Men det kändes i såren när det inte längre blev tryck på dem *mamma mia!*

Här är iallafall de första avklädda bilderna på mina anatomiska bröst, 350cc framför men bakom muskelhinnan och jag är jättenöjd hittills :)

11

Sortera efter

lillamig

lillamig

Kvinna ·

Grattis till dina fina bröst!!
Gilla
Doris

Doris

Kvinna ·

Tack, lillamig! Jag har läst om ditt öde och jag tycker så himla synd om dig, hoppas du kan få stöd och hjälp att få upprättelse och att du kan få allting korrigerat tills du blir nöjd. Kram!

Gilla
Lingon

Lingon

Kvinna ·

Wow, vilken skillnad!! GRATTIS!! Riktigt fina! Härligt och höra att du själv är nöjd. Det är ju det viktigaste!!
Gilla
Rosenknopp

Rosenknopp

Kvinna ·

Supersnygga!! :D
Gilla
Doris

Doris

Kvinna ·

Lingon skrev:
Wow, vilken skillnad!! GRATTIS!! Riktigt fina! Härligt och höra att du själv är nöjd. Det är ju det viktigaste!!

Visst är det skillnad, Lingon! Jag har inte fattat att det är sant förrän precis i denna sekund, tårarna bara sprutar nu 💋

Gilla
TerryP

TerryP

Kvinna ·

Jätte fina! Kul att se ngn med anatomiska vilket inte är så vanligt här på pof.

Gilla
bewi

bewi

Kvinna ·

Jättefina!!!! Grattis :)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

dom va ju inte liite snygga! :) 

Gilla
Vindruva

Vindruva

Man ·

hejsan!! jag har med 350cc framför men runda..

Dina va as snygga, jag har dock ingen tejp eller något tryckande förband.. så jag tycker de spänner konstant, hoppas jag får en tajtare sportbh på återbesöket nu!
Ska fota mina idag igen, för tycker de va mycket snyggare nu, gjorde dem i onsdags och tyckte de var försmå i torsdags men de ändrar ju sig hela tiden! :)

Gilla
Miramee

Miramee

Kvinna ·

Oooo vad snygga:-)! Det var ju inget alls att oroa sig för.
Gilla
Doris

Doris

Kvinna ·

Tack, allihop! 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem