Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Presley

Presley

Kvinna ·

5 månader efter korr. 450 mp+släta mentor

Bröstförstoring

Hej :) 5 månader har redan gått sedan jag opererades andra gången. Fickorna har förstora så dom syddes med permanenta stygn i sidorna samt att jag bytte från perthese 380 mp+ till släta mentor 450mp+ pga rippling och för att fylla ut mellanrummet ytterligare. Jag är kanon nöjd nu, fortfarande ingen rippling alls, formen verkar hålla i sig, fastare och snyggare :D mellanrummet är också mkt bättre! Jag har ibland ont där stygnen sitter, men har blivit bättre än innan då jag yade ont i ca 2 månader. Förhoppningsvis fortsätter brösten vara bra, men som sagt förra gången tog det ett år innan jag fick komplikationer så jag tänker inte vara säker :) Stödet är väkdigt noga med också, sover alltid med stöd!! Kram

13

Sortera efter

Pygme

Pygme

Kvinna ·

Kanonsnygga innan, men faktiskt ännu snyggare nu :) hoppas du slipper komplikationer den här gången..
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Tack så mkt :D ja innan komplikationerna smög sig på så var jag jätte nöjd så det var trist att behöva operara wig igen!! Det hoppas jag med :D
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Ingen annan som vill kommentera? ;-)
Gilla
Maksis

Maksis

Kvinna ·

Kan inte se om du lagt upp nån bild, men kan ju se din avatarbild, och jag skulle bli jäkligt nöjd om jag får såna när jag ska förstora :) Perfekt mellanrum! Är livrädd för att få stort mellanrum, då jag tror att jag har rätt stor risk för att få det. Skitsnygga! 

Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Grattis igen! Ser super ut! Är du nöjd med ditt val av implantat nu när du kan jämföra? Då menar jag inte mellanrummet utan put, bredd och känslan de ger.
Gilla
Lindi

Lindi

Kvinna ·

Jättefina! 🤭

Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Tack så mkt! Ja jag är jätte nöjd, mentor håller formen mkt bättre med kläder tex. Både putet och bredden känns båttre samt att dom känns bättre, dom är mjuka men fasta. Det känns att det är släta implantat, mer följsamma!!
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

ohhh.. verkligen perfekta bröst... Lånar nog din bild då det är dags för min del.. 😀 verklige lagom mellanrum och perfekt form.. riktigt avis - hoppas jag hamnar där..

Gilla
Sockervadd

Sockervadd

Kvinna ·

Jävligt snygga bröst!!! :)
Gilla
Annie87

Annie87

Kvinna ·

Super snygga bröst verkligen!
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Tack så mkt :D låna på :)
Gilla
9April

9April

Man ·

De har blivit jättebra Presley! Känner som du att de håller formen bättre men det bästa e nog att ja inte har nån rippling jag heller
Gilla
Presley

Presley

Kvinna ·

Ja visst känns det underbart.9:april :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem