Presley
Kvinna ·
5 månader efter korr. 450 mp+släta mentor
Hej :) 5 månader har redan gått sedan jag opererades andra gången. Fickorna har förstora så dom syddes med permanenta stygn i sidorna samt att jag bytte från perthese 380 mp+ till släta mentor 450mp+ pga rippling och för att fylla ut mellanrummet ytterligare. Jag är kanon nöjd nu, fortfarande ingen rippling alls, formen verkar hålla i sig, fastare och snyggare :D mellanrummet är också mkt bättre! Jag har ibland ont där stygnen sitter, men har blivit bättre än innan då jag yade ont i ca 2 månader. Förhoppningsvis fortsätter brösten vara bra, men som sagt förra gången tog det ett år innan jag fick komplikationer så jag tänker inte vara säker :) Stödet är väkdigt noga med också, sover alltid med stöd!! Kram
Sortera efter

Pygme
Kvinna ·

Presley
Kvinna ·

Presley
Kvinna ·

Maksis
Kvinna ·
Kan inte se om du lagt upp nån bild, men kan ju se din avatarbild, och jag skulle bli jäkligt nöjd om jag får såna när jag ska förstora :) Perfekt mellanrum! Är livrädd för att få stort mellanrum, då jag tror att jag har rätt stor risk för att få det. Skitsnygga!

Flisan69
Kvinna ·

Lindi
Kvinna ·
Jättefina! 🤭

Presley
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
ohhh.. verkligen perfekta bröst... Lånar nog din bild då det är dags för min del.. 😀 verklige lagom mellanrum och perfekt form.. riktigt avis - hoppas jag hamnar där..

Sockervadd
Kvinna ·

Annie87
Kvinna ·

Presley
Kvinna ·

9April
Man ·

Presley
Kvinna ·