Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

5 v gamla Motiva Round full 375cc

Bröstförstoring

Nu är mina Motiva Round full snart 5 v och är hur mjuka o sköna som helst. Ena bröstet lite större men det tror jag rättar till sig .

14

Sortera efter

Jolie

Jolie

Kvinna ·

Ser att du valt motiva round full . Jag ska göra min op om ca 1 månad och tycker det är svårt att välja form . Vad fick dig att välja round? Är lite inne på droppformade men rädd att de ska rotera .
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Jag är ju lite äldre och min hud blir ju inte yngre så jag ville undvika för mycket häng som kommer med tiden. Därför valde jag round. Tycker inte att de är speciellt "bolliga och de har redan börjat få skidbacke. De är även väldigt mjuka och jag kände på både Round och ergonomix innan op. Sen vill jag kunna gå utan vadderade bh och Push up så jag kände att Round ger mig lite mer fasthet.
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Ser att vi är lika gamla :)
Gilla
Lady_Cazz

Lady_Cazz

Kvinna ·

Alltså shit... den där Patrik Höijer. Man kanske skulle välja honom ändå. Allt han gör blir ju skitfint! Har bokat konsultation med två andra kirurger men kanske ska ge honom en chans också? ^^
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Tack ! Och jag tycker absolut du ska överväga att träffa honom . Jag visade en bild från Motivas broschyr och han förstod exakt hur jag menade :) och ville ha dom .
Gilla
Jolie

Jolie

Kvinna ·

Känns ju jätte bra att jag har en tid hos honom i början av december!! Vet inte om mentor eller motiva ? Ergonomisk eller round? , hoppas bli silvermedlem snart så jag får se bilder så det kanske underlättar i valet .
Gilla
Jolie

Jolie

Kvinna ·

Zimone21 Perfekt att ha någon i samma ålder att bolla lite tankar med !!
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Jolie skrev:

Zimone21
Perfekt att ha någon i samma ålder att bolla lite tankar med !!

Ja du är så välkommen att fråga mig om det är något du har funderingar över inför op. Den du ska lyssna på är förstås Patrik som är proffs på val av det implantat som passar dig bäst . Men ta gärna med en bild el något så han vet lite vad du är ute efter.
Gilla
Jolie

Jolie

Kvinna ·

Vad var det som fick dig att välja motiva och inte mentor ? Va du och Patrik överens eller tyckte han ngt annat ? Vad fick du betala ?
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Vi diskuterade inte något annat än Motiva då jag läst om dessa och ville absolut ha dom . Jag var väldigt velig också ang Round el Ergonomix men tillsammans så kom vi fram till Round . Jag visade hur jag ville brösten skulle se ut och jag ville verkligen inte ha en fake look som många påstår att man får av Round . De är dessutom väldigt mjuka o gosiga redan nu . Ergonomix passar säkert andra bättre än mig . Jag betalade 55000 för byte av implantat o bakomflytt.
Gilla
Jolie

Jolie

Kvinna ·

Opererades idag och det blev Motiva Round Silksurface (400 cc )här med. Tänkte som du , tack för de tipsen , vill inte heller ha så hängiga efter nåt år utan slippa pushup osv . Känns dock mkt stort så här efter op men så är det väl när man går från nästintill inga bröst till att ha bröst . Sen är det ju svällt och så , op gjordes ju idag . Ser ut som att ena bröstet är lite större än det andra , men antar att det rättar till sig med tiden .....en stor dos tålamod antar jag .
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Du ska förbereda dig på en stor dos tålamod haha .. Sen så ... jag har också haft en viss storleksskillnad men den börjar ge sig nu och då opererades jag den 4/10 . Jag har haft bröstband och upplever då att formen ändras . Men jag är nöjd och de känns svullna och stora lång tid sen lägger det sig . Hur kändes det att vara på kliniken då ? Tog du Demi el full ? Du kommer bli nöjd :) vi är ju inga tonåringar så vi behöver lite fastare än vad dessa väljer då deras hud är mer elastisk . Tålamod bara ;)
Gilla
Jolie

Jolie

Kvinna ·

Jag tog full och har också bröstband vilket jag hoppas bli av med på åb. Super nöjd med kliniken , trevligt lugnt och förtroendegivande , Patrik förstod mig direkt kändes det som iaf , återstår väl och se kanske ;) Mee ont i högra bröstet som också ser lite större ut , men man ska nog inte stirrra så mkt på dem nu antar jag , bara dygn 3 ju :) Låter som du är väldigt nöjd med dina , ser verkligen bra ut på dina bilder :)
Gilla
Zimone21

Zimone21

Kvinna ·

Nej guud titta inte för mycket haha Jag sa till min kille ”jag ser ut som en bodybuilder m värsta bröstkorgen ” sen sjönk dom ner ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem