Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

29 okt, 2010

5 veckor efter operationen.. 500cc...

Bröstförstoring

Jag la in 500cc hp bakom för drygt fem veckor sen på citadell. MEN tycker som så många andra att dom blev små.. ville ju ha stora bröst?

Först kändes dom helt ok, men när svullnaden försvann blev dom små. När släpper muskeln? Blir dom större?? Nån som vet?

14

Sortera efter

Anonym användare

29 okt, 2010

Har du  verkligen 75 E nu? Jag la in 375 cc och hamnade på en 75 F.. Det är bara tre veckor sen jag gjorde mina men jag tycker nog att de börjar på att bli större igen. Hårda fortfarande så muskeln har inte gett vika än..

Gilla

Anonym användare

29 okt, 2010

Ja , jag va inne på twilfit eller vad det heter. Och hon hjälpte mig och sa att jag hade 75 e.. och den sitter ok..

Okej, oj vad konstigt. jag hoppas verkligen mina oxå blir större igen😕  mina är ju mjuka men hårda med på ett sätt.

Känns ju som 500 är ganska mycket och jag va absolut inte platt innan heller, fyllde ut en b-kupa liksom.

Gilla

Anonym användare

29 okt, 2010

Jag fyllde inte ut en B innan, var snarare mellan a och b i storlek. Det var sladdriga rattar jag hade innan så lite svårt att avgöra storlek var det.

När jag ligger kan brösten kanske eventuellt kännas lite mjuka men annars är de hårde som en fotboll ungefär. Mitt högra bröst verkar ligga lite före i utvecklingen och det är större än det vänstra nu. Men nu har iaf det vänstra hamnat i samma höjd! *bra jobbat vänster* ;)

Kan det inte vara så att dina bröst kommer att bli större? Kolla smileygirls blogg, hennes bröst förändrades massor, super fina är de också. :)

Gilla

annzz

Kvinna ·

29 okt, 2010

Jag la in 550 cc, tycker också mina är för små!! verkligen. köpt bhar på change å hamnade på storleken 65 G, 70 G, i ngn H.
Det låter ju stort men det är det ju verkligen inte. Hade inte mkt till bröst innan!

Gilla

Anonym användare

30 okt, 2010

Ankan: Jaha, så konstigt att det kan vara sån skillnad då😐 skönt iaf att dom är i samma höjd, det är ju väldigt viktigt. Men har du fått någon fin klyfta? det har inte jag känns det som. Brösten är verkligen fina, men små och igen klyta känns ändå jobbigt.. 

annzz: Ja det känns som man lätt hade kunnat ta 600cc ist!? om  jag fått välja nu hade jag gjort det.  

Gilla

Anonym användare

30 okt, 2010

Jag vet precis hur det känns. La också in 500 cc och förväntade mig att de skulle bli större.. Provade ut en 75D på twilfit (amningsbh). Jag kan ha 75E också, men då skulle jag bli tvungen att dra ganska mkt i axelbanden så hon tyckte D satt bättre :( Men jag vet inte, mina bröst är 2 månader nu och jag köpte bh:n när de var 1 månad så jag kanske ska gå och göra en ny utprovning. Ibland kan jag tycka att bh:n känns lite liten nämligen.

Hur som helst trodde jag att jag skulle få större bröst än såhär med 500 cc.

Gilla

Anonym användare

30 okt, 2010

Kicka:  Ja det är inte kul alls. men då kanske dina blivit lite större? 

Först skulle jag lagt in 410 mp, men sen blev jag medlem här, då märkte jag att

många va missnöjda med storleken och ökade till 500 hp .. Tack gode gud för det!! :P Forumet är toppen tycker jag!

Jag hoppas verkligen att dom blir större..😕

Gilla

Anonym användare

30 okt, 2010

jag förstår inte hur ni kan se det så. Jag hade 75 a innan och lade in 380 cc. Jag har 70E nu och det känns att dem ökar lite i storlek nu när de mjuknar för BH:n sitter tajtare och tajtare. När jag skulle köpa BH så provade jag en D kupa och höll på att skratta ihjäl mig i provrummet då den inte gick runt bröstet och knappt täckte bröstvårtan.

Men jag ville absolut inte ha stora bröst.... Så jag är extremt nöjd

Gilla

Anonym användare

30 okt, 2010

teamgrens skrev:

jag förstår inte hur ni kan se det så. Jag hade 75 a innan och lade in 380 cc. Jag har 70E nu och det känns att dem ökar lite i storlek nu när de mjuknar för BH:n sitter tajtare och tajtare. När jag skulle köpa BH så provade jag en D kupa och höll på att skratta ihjäl mig i provrummet då den inte gick runt bröstet och knappt täckte bröstvårtan.

Grattis, får man väl säga då..

Gilla

Anonym användare

30 okt, 2010

citatjej skrev:

Kicka:  Ja det är inte kul alls. men då kanske dina blivit lite större? 

Först skulle jag lagt in 410 mp, men sen blev jag medlem här, då märkte jag att

många va missnöjda med storleken och ökade till 500 hp .. Tack gode gud för det!! :P Forumet är toppen tycker jag!

Jag hoppas verkligen att dom blir större..😕

Ja, kanske det. Jag var in på lindex idag för att prova en bygellös amningsbh. Tog såklart en 75D, för att det är det jag har i twilfits amningsbh (den som är på profilbild). Men 75D var för litet denna gång, så jag drog på mig en 75DD. Jag tror att det kan ha vart på gränsen där med, och eftersom jag inte vill trycka ihop brösten för mkt så köpte jag aldrig bh:n. Ska åka till twilfit igen alt triumpf för att få en ordentlig utprovning. Butikschefen har nog rätt i att det är stora storlekar på just den jag använder nu.

Gilla

Fear

Kvinna ·

30 okt, 2010

Oj!! Men gud är det bara jag som tänker "FAAAN jag borde tagit mindre!"?? Är 161 "lång" och väger kring 50 kg... Har 65F i vissa BHar och 65G i andra... tycker jag ser så tjock ut :P Men när jag läser här kanske det är jag som inbillar mig.

I vissa kläder ser det gigantiskt ut tycker jag i alla fall! Lagom är bäst :)

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

Faar skrev:

Oj!! Men gud är det bara jag som tänker "FAAAN jag borde tagit mindre!"?? Är 161 "lång" och väger kring 50 kg... Har 65F i vissa BHar och 65G i andra... tycker jag ser så tjock ut :P Men när jag läser här kanske det är jag som inbillar mig.

I vissa kläder ser det gigantiskt ut tycker jag i alla fall! Lagom är bäst :)

65F är ju lika stort som en 75D som jag har, bara att jag är bredare i bröstkorgen än vad du är. På mig skulle det se konstigt ut med mindre bröst. Opropotionerligt snarare :) Jag mäter hela 86 cm kring under brösten.. buhu :(

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

Kicka skrev:

teamgrens skrev:

Tack... =)

det jag försöker säga är väl att det kvittar vilken storleken är om det ser bra ut. Jag hade gärna haft D då hade man kunnat köpa BH på fler ställen. Och till lägre priser.

Haka inte upp er på siffrorna. =)

Gilla

Anonym användare

31 okt, 2010

teamgrens skrev:

Kicka skrev:

teamgrens skrev:

Tack... =)

det jag försöker säga är väl att det kvittar vilken storleken är om det ser bra ut. Jag hade gärna haft D då hade man kunnat köpa BH på fler ställen. Och till lägre priser.

Haka inte upp er på siffrorna. =)

Mm, jag förstår vad du menar, men egentligen så tror inte jag att detta handlar om siffor på en bh, utan det faktum att man trodde att brösten skulle bli större! Så är det iaf för min egen del. Mina bröst är vrålsnygga i mina ögon. Jag älskar dem. Men de hade kunnat få vara liite större :p Jag försöker sluta haka upp mig på storleken, men det ligger alltid där i bakhuvudet ändå, trots att jag är skitnöjd med brösten i övrigt. Jag betalade för något jag trodde skulle bli en stor, fin byst. Fin vart den, men medelstor ;) Eller så är det bara jag som har blivit totalt storleksblind, vette sjutton..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem