Wanipaij
Kvinna ·
500-600 högprofil. för stort?!
Hej. Jag gjorde en bröstförstoring för ca 2 1/2 år sen, la in 325cc medium profil plus. Nu har jag gått upp typ 10-12 kg och det,känns som om jag vuxit ur mina inplantat. Har seriösa tankar på att lägga i mer (göra en ny op) Frågan är hur mkt?! Numera syns det inte att jag har opererat mig och jag vill att det ska synas att jag har opererat brösten. Inte porrskådis stora bomber men ändå att dom är fylliga. Tacksam för tips.. Jag har tankar på typ 500cc högprofil.
Sortera efter

b_aaa
Kvinna ·

Anonym användare
Jag har 600hp, tycker inte det är för stort utan lagom till min kropp. Både lätt att dölja och framhäva

9April
Man ·

Wanipaij
Kvinna ·

Wanipaij
Kvinna ·

York
Kvinna ·

Wanipaij
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·
Jag är kortare än dig men har 505, de är stora men inte för stora... Skulle kunnat ta iaf 600 för att få de fakeutseendet jag vill ha :)

York
Kvinna ·

Anonym användare
Jag beställer bara från england, då är det hur lätt som helst och finns stort utbud ;)
Tycker tex change har sjukt överpris på sina bhar så är det typ hmkvalite. Bättre att köpa med kvalitet från england till billigare pris än i sverige.
Köpt från tex largecuplingerie, bellelingerie, bravissimo, figleaves, asos, webbutiker via ebay

Anonym användare
Wöw 910!! Lägg gärna upp bilder sen, blev nyfiken på hur stora dom ser ut!

löperskan
Kvinna ·

Anna84
Kvinna ·
Jag har nästan samma vikt och längd som dig.
Jag har dock 76cm under och 97cm över.
Jag är sjukt nöjd med mina, ser inte ett dug fejk ut.

Anonym användare
Kolla här tex http://www.sizeguide.net/bra-sizes.html

York
Kvinna ·

Blueski
Kvinna ·

Wanipaij
Kvinna ·

Wanipaij
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·
uhp lär vara smalare än hp :) och ha mer put!
Hej! Jag la in 500 cc och är 160 lång. Tycker bara det syns att jag är opererad när jag har tajta linnen på mig. Har jag en pösigare tröja med urrigning syns det inte... Nu i efterhand önskar jag att jag hade kört på 600 cc... Så vill du att det ska synas tror jag nog att du ska köra på 600 cc och uppåt :)