Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

500-600 högprofil. för stort?!

Bröstförstoring

Hej. Jag gjorde en bröstförstoring för ca 2 1/2 år sen, la in 325cc medium profil plus. Nu har jag gått upp typ 10-12 kg och det,känns som om jag vuxit ur mina inplantat. Har seriösa tankar på att lägga i mer (göra en ny op) Frågan är hur mkt?! Numera syns det inte att jag har opererat mig och jag vill att det ska synas att jag har opererat brösten. Inte porrskådis stora bomber men ändå att dom är fylliga. Tacksam för tips.. Jag har tankar på typ 500cc högprofil.

19

Sortera efter

b_aaa

b_aaa

Kvinna ·

Hej! Jag la in 500 cc och är 160 lång. Tycker bara det syns att jag är opererad när jag har tajta linnen på mig. Har jag en pösigare tröja med urrigning syns det inte... Nu i efterhand önskar jag att jag hade kört på 600 cc... Så vill du att det ska synas tror jag nog att du ska köra på 600 cc och uppåt :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 600hp, tycker inte det är för stort utan lagom till min kropp. Både lätt att dölja och framhäva

Gilla
9April

9April

Man ·

500 blir absolut inte för stort för dig!
Gilla
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

Tack för era råd. :) Ska nog boka konsultation nu på semestern.. ;P Man lär väl gå till samma läkare, ellerhur?
Gilla
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

Har ni svårt att hitta bh:ar till era 550-600?? Jag tycker de kan va svårt nu med mina 325... Har 65f eller 70e-f beroende på bh:modell..
Gilla
York

York

Kvinna ·

Jag är 162, väger 54 & har 910cc. Så jag personligen skulle säga att du lätt hade kunnat ha 500 utan att det ser för stort ut!
Gilla
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

Hur är det för dig att hitta bh:ar?
Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Jag är kortare än dig men har 505, de är stora men inte för stora... Skulle kunnat ta iaf 600 för att få de fakeutseendet jag vill ha :) 

500 lär gå bra, dock har olika individer olika brostkorg osv så rådfråga läkare (som du lär göra, men i alla fall ;) )
Gilla
York

York

Kvinna ·

Vet jag inte än, opererades i onsdags. :) men i välsorterade underklädesbutiker ska inte det vara några problem! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag beställer bara från england, då är det hur lätt som helst och finns stort utbud ;)

Tycker tex change har sjukt överpris på sina bhar så är det typ hmkvalite. Bättre att köpa med kvalitet från england till billigare pris än i sverige. 

Köpt från tex largecuplingerie, bellelingerie, bravissimo, figleaves, asos, webbutiker via ebay

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

York skrev:
Jag är 162, väger 54 & har 910cc. Så jag personligen skulle säga att du lätt hade kunnat ha 500 utan att det ser för stort ut!

Wöw 910!! Lägg gärna upp bilder sen, blev nyfiken på hur stora dom ser ut! 

Gilla
löperskan

löperskan

Kvinna ·

Tin hur omvandlar man då storleken?!
Gilla
Anna84

Anna84

Kvinna ·

Jag har nästan samma vikt och längd som dig.

Jag har dock 76cm under och 97cm över.

Jag är sjukt nöjd med mina, ser inte ett dug fejk ut. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

löperskan skrev:
Tin hur omvandlar man då storleken?!

Kolla här tex http://www.sizeguide.net/bra-sizes.html

Gilla
York

York

Kvinna ·

Bra tips Tin! Ja, lovar. Kommer ut bilder så fort jag är lite piggare. :)
Gilla
Blueski

Blueski

Kvinna ·

Jag bytte ganska nyligen från 310 till 560cc hp, oroade mig för att de skulle bli för stora men nu tycker jag att de kunde varit större... :D Går absolut att framhäva i tighta kläder men i lite lösare kläder ser de helt naturliga ut till min kropp tycker jag. Dock har jag sett bilder på andra med samma storlek på implantat som det ser mycket större ut på, så det är svårt att veta... Jag är ändå nöjd med mina eftersom de inte är för tunga eller i vägen när jag tränar och kan se stora ut i rätt kläder. Bra kompromiss. Tror säkert att 500-600 kan bli lagom för det resultat du är ute efter, exakt vilken storlek beror ju på vilken bredd man vill ha på implantaten beroende på kroppsbyggnad etc.
Gilla
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

Ok. Jag tycker liksom att det är svårt nu med bh:ar.. :) haha Funderar faktiskt på 600 högprofil eller ultra högprofil... Vet ni om det är stor skillnad på dom?
Gilla
Wanipaij

Wanipaij

Kvinna ·

Tack för era råd.. Ska fixa tid till konsultation.. Så får vi se.. :)
Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Wanipaij skrev:
Ok. Jag tycker liksom att det är svårt nu med bh:ar.. :) haha Funderar faktiskt på 600 högprofil eller ultra högprofil... Vet ni om det är stor skillnad på dom?

uhp lär vara smalare än hp :) och ha mer put!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem