Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Apelsinelmelon profilbild

Apelsinelmelon

Kvinna ·

21 nov, 2012

500 cc i januari

Andra bröstoperationer
Nu är det klart yey! Det blir 500 ml högprofil, Perthese den 10 januari, känns skönt att man bestämt mig. Nu undrar jag om det är någon med typ mina mått som har 500 och hur de känns. För stort lagom hur ser de ut i kläder?
Jag är ganska kurvig förutom brösten och vältränad.
4

Sortera efter

smary

Kvinna ·

21 nov, 2012

hej funderar också på 500cc fast allergan, hur kommer det sig att du vill byta från allergan till perthese?
Gilla

Apelsinelmelon

Kvinna ·

21 nov, 2012

Jag vill ha så mjuka implantat som möjligt, allergan har jag inte haft några problem med alls. Vill dock ha ett så naturligt resultat som går :) 
Gilla

smary

Kvinna ·

21 nov, 2012

okej kollade okeså på perthese 500cc nyss, de är ju lite mindre bredd 13,3 och lite mer put 5,5 än allergans. Men tycker du att allergan inte kännts naturliga och mjuka? vill också ha mjuka, men vet inte om jag kan väla perthese med tanke på ripplingsrisken (har mentor coh1 nu och känner kanterna tydligt om jag böjer mig fram, och perthese är väl ännu mjukare?)
Gilla

Apelsinelmelon

Kvinna ·

21 nov, 2012

Ja valde mellan 440 och 500 min bröstbredd är ca 12,7 och 440 var typ desamma. har dock ett ganska stort mellanrum mellan brösten idag och valde därför det lite bredare. Jo de är ganska mjuka men klart de är ju fasta ändå, dock har jag inte så stora så gör nog att de känns mjukare. har ripplingar när jag böjer mig fram så troer tyvärr man får de vare sig mjukhet om man har lite vävnad själcv :( Dock syns det inte mer än när jag böjer mig vilket är bra :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem