rosa barbie
Kvinna ·
500 cc stort?
Nu är det 2,5 vecka kvar till min operation och nu börjar jag tveka på storleken jag valt igen. Idag har jag 75B i bh-storlek och har bestämt att lägga in 500 cc. Vad brukar man säga om 500cc? Är det medel eller är det stort? Jag gillar när det ser stort och fejk ut, men vill samtidigt inte att det ska vara sådär överdrivet stort. Men vill inte heller ha så det liksom ser naturligt ut. Vilka i-lands problm :P
Jag är för övrigt 166 cm lång och väger 50 kg. Vad kan jag vänta mig med 500 cc???
Sortera efter

GoldenHoney94
Kvinna ·
Jag hade 70B innan och la i 500 i förrgår, bakom. Tycker ärligt de känns för små. Känns som en fyllig D typ, men jag ville ha en fyllig E snarare. Visserligen är jag 178 cm och väger över 70 kg så det blir ju större på dig. Har tyvärr ingen tillgång till dator just nu men kan maila bilder från telefonen om du vill se. Kontakta mig i PM i så fall.
Gilla

rosa barbie
Kvinna ·
har skickat pm :) Tror du inte de blir större sedan när de ramlat ner och det slutliga resultatet kommer?
Gilla

Jossan_80
Kvinna ·
Skulle väll säga att 500 är medel, inte för stort och inte för litet. Stora inlägg börjar väll runt 600 - 650cc!!
Räkna med en ökning av minst 5 strl men förvänta dig inte för mycket. Alla läker vi olika.
Lycka till
Gilla

Anonym användare
missekan . de kommer ändras frutansvärt mkt de närmaste veckorna så ta de lugnt.. se mina bilder.. på 3 mån hände det MYCKET!
och ang 500... jag har 435 och jag tycker de är bra storlek på mig =) stora tuttar!!
Gilla

GoldenHoney94
Kvinna ·
Vad som räknas som "stora inlägg" är ju väldigt individuellt med. Många ser nog 500 som alldeles för stora för att de ska få sitt lagom stora drömresultat. Just nu känns inte mina så stora. Men jag har sett tjejer med liknande utgångsläge som lagt i mentor 500 och fått mycket större än mig så bara hoppas på att de blir större efter några mån :)
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Men det beror ju alldeles på hur man ser ut i kroppen om det blir stort eller inte.. Jag är 160´/58 kg och har 550Hp och dom är inte alls märkvärdigt stora tycker jag.. ..Lagomt snyggt stora i kläder och utan ;)
På en kortare tjej eller smalare kan 550 se gigantiskt ut,som bomber..
Medans på en som är längre eller grövre kan dom många gånger se små ut, den kanske måste upp på 7-800cc för att de ska bli stora på kroppen..
Gilla

geléhallon
Kvinna ·
500cc skulle jag säga är ett stort implantat.
Gilla

Miramee
Kvinna ·
Jag la in 450 i ena och 500 i andra. Tycker nästan såhär snart två veckor senare att jag vill ha större:-(
Gilla

Anonym användare
man blir storleksblins fort!!
Gilla

Anonym användare
Jag är 165 cm och väger mellan 58-60 kg. När jag var på konsultation och provade inplantat tyckte jag redan 300 och 350 (jag har olika stora bröst) i hp såg stora ut på mig. 500 tänker jag skulle bli enormt. Men det är ju som de säger, vad man själv upplever som stort är så individuellt.
Det du kan göra är att försöka hitta bilder på personer med liknande grundförutsättningar som du har och sedan se hur deras resultat ser ut och hur stora inplantat de stoppat in. Det är nog en lättare väg än att be andra spekulera om vad som kommer se stort ut på just din kropp.
Gilla

3weeks
Kvinna ·
Jag har 525cc HP allergan och hade utgångsläge A-kupa(50cc i egen vävnad). De blev lagom, syns inte att det är fejk i kläder och givetvis ganska stora utan men inte så att "där kommer brösten och *** :)
Gilla

XSmalltowngirl
Kvinna ·
Jag är 167 cm och väger 51 och jag lägger in 560 på måndag. visserligen älskar jag stora bröst med mycket konturer men det kändes kanonbra och så. så återstår att se. Är ju ganska liten till kroppen i övrigt så för min del kan det nog bli "här kommer brösten och *******" men det stunter jag i, det beror ju också på hur man klär sig och framhäver dem.
tror det kommer bli kanon.
Gilla