Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

17 maj, 2010

500 i egen vävnad + 450 cc Mentors HP = ?

Bröstförstoring

Någon som på ett ungefär vet vad 500 i egen vävnad + 450 cc Mentors HP skulle ge för visuellt resultat?

Och i bh storlek?

Kan kan fortfarande inte se vart de 500 i egen vävnad skulle sitta men jag får väl lita på att han mätte rätt eller?

Läste någonstans om att man kunde fylla en bägare med vatten och doppa bröstet där i och få reda på vad man hade man jag fattade inte riktigt hur man skulle räkna. Någon som vet?

Sortera efter

Lilllis profilbild

Lilllis

Kvinna ·

17 maj, 2010

Ja, hur mäter man hur mycket man har i egen vävnad?
Gilla
lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

17 maj, 2010

jag är nyfiken på hur mycket 500 i egen vävnad ser ut.. :D samt vill jag veta hur mycket jag har typ. vad tror ni?! finns bilder i början av min blogg :P

Gilla
lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

17 maj, 2010

enligt ett test jag nu gjorde så har jag 250 cc ungefär. och det tror jag stämmer.
jag fyllde en bunke med vatten, när jag började va det 13,5 dl vatten i bunken. sen doppade jag min bröst där i, lät det ligga tills det slutade rinna uta vatten, och sen mätte jag hur mycket som va kvar... då va det 11 dl kvar... alltså hade 2,5 dl runnit ut, då mitt bröst borde vara så stort! haha

så det du hade läst gelehallon stämde nog rätt bra:D

Gilla
Lilllis profilbild

Lilllis

Kvinna ·

17 maj, 2010

Coolt!! Det ska jag hem och prova :-)
Gilla
Sessan1 profilbild

Sessan1

Kvinna ·

17 maj, 2010

Innan op hade jag strl 80 C o egen vävnad mättes till 400 cc. Mitt implantat är 410 cc MP (dvs högsta projektionen i mellanprofil i perthese). Nu efter op o när svullnaden lagt sig har jag 75 G (i tex abecita, freia). Men strl kan variera i bhmodeller o märken. Så du borde ju få större strl i bh än jag eftersom du har mer egen vävnad o ska ha ngt större implantat med hög profil.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

17 maj, 2010

Sessan1 skrev:

Innan op hade jag strl 80 C o egen vävnad mättes till 400 cc. Mitt implantat är 410 cc MP (dvs högsta projektionen i mellanprofil i perthese). Nu efter op o när svullnaden lagt sig har jag 75 G (i tex abecita, freia). Men strl kan variera i bhmodeller o märken. Så du borde ju få större strl i bh än jag eftersom du har mer egen vävnad o ska ha ngt större implantat med hög profil.

Hmm då får jag nog tänka om lite och gå ner någon storlek.

Vad har du visuellt för storlek då? Har du någon bild?

Gilla
 profilbild

Anonym användare

09 jun, 2010

*Puffar*

Kommer jag verkligen att få större än G? Hur stort ser det ut i verkligeheten då?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem