ohbaby
Kvinna ·
500cc 31 dagar efter operation! *bilder*
Nu har det gått 32 dagar efter min operation och jag tog lite bilder igår som jag tänkte visa. Är fortfarande missnöjd över storleken, hade velat ha dom mycket större men hoppas fortfarande på att dom ska se större ut när dom sjunkit ner helt och förhoppningsvis ''ploppat'' lite till. Bara hålla tummarna!
Sortera efter

Emmsan86
Kvinna ·

ohbaby
Kvinna ·
Skiiitsnygga!!
Ivan ska få göra mina med ;)
Ivan är bäst! Väldigt bra val av kirurg :)

kicki79
Kvinna ·
Små?? E du galen 😀 De är ju riktiga bomber!🤭

daria
Kvinna ·
STORT GRATTIS!!! SÅ Snygga de är håller med kicki79 !!För din kropp passar perfekt!!!!!!Skulle villja ha de!!!

Linda76
Kvinna ·
Jättefina!! 👍

Bo.obi
Kvinna ·
Små?? E du galen 😀 De är ju riktiga bomber!🤭

Anonym användare
Inte alls små! Tycker de ser perfekta ut i storlek (något för stora för min smak dock, haha) och formen och utseendet är jättefint! Grattulerar! ;)

Anonym användare

GoldenHeart
Kvinna ·
Sjukt snygga!!!

ohbaby
Kvinna ·
Åh tack tjejer vad glad jag blir!! Ni är så gulliga allihop, är väl lite storleksblind bara haha 😀

Misan73
Kvinna ·
Hej
Hvor fine dine 9 ugers billeder er. Glæder mig til mine bliver sådan. Vi har jo fået samme storlek. Er dine mjyke/ bløde/soft nu? 4 uger siden operation synes jeg fortfarende mine er lidt hårde i det. Hoppas de bliver mere mjyke.

pmsnordjylland
Kvinna ·
HEj Misan.
ER selv fra Dk - nordjyland. Er der en bestemt grund til at du har valgt at få brøstforstørring i Sverige.
Hvor har du fået dine 2 gange bukplastik du ikke er tilfreds med.

Misan73
Kvinna ·
Hej
Jeg er faktisk også fra Nordjylland. :-) Mine to bugplastik fik jeg lavet i offentligt regi på Aalborg Sygehus plastikkirurgiske afdeling.
Jeg valgte at blive opereret i Sverige fordi jeg ikke kunne finde en læge i DK der ville putte mere end 300 cc i mine bryster, (mødte dog også en af dem i Göteborg). Desuden har svenskerne et meget velunderbygget system hvor du kan tjekke op på hver læge, hvor mange klager, infektioner, reoperationer osv. de har. Han her Ivan er helt grum, ingen klager, ingen infektioner og 20 år med brystforstørring, så var aldrig i tvivl om det skulle være ham. Kan godt lide udseendet af de bryster han laver. De sidder hverken for tæt eller for langt fra hinanden. Her overnatter man også på klinikken, hvilket er indbefattet i prisen. Kunne virkelig ikke have overskuet hvis de havde sendt mig hjem. Havde så ondt. Der ud over var kurs differencen mellem den svenske og den danske krone så god til vores fordel at det på daværende tidspunkt var billigere at opererer sig der end i DK.

Misan73
Kvinna ·
Så dine billeder. Ville gå efter 745 HP, men man bliver altså også let lidt stor bryst fikseret når man først går i gang. Havde aldrig troet det men ak, ak. Kom med på den galaj.

pmsnordjylland
Kvinna ·
tak for svar. Hvor mange gange måtte du fra nordjylland til Sverige?
Jeg er ved at overveje artros i Aalborg. Kender du Christian Jordening?

Misan73
Kvinna ·
Jeg var til konsultation/forundersøgelse hos Jordening, han var flink, og god til at fortælle; men ville max. lægge 290 cc ind. Jeg synes dog det var en ulempe han ikke havde et eneste billede fra operationer han havde udført, men henviser til andres arbejde. -han var dog billig med OP pris. :-) Hvor i NORDJYLLAND kommer du fra?
Jeg læser i Sverige og har en svensk kæreste, så det lå lige for.... Keg var der til forundersøgelse på OP daagen og til 14 dages eftersyn, men for og efter "syn" var i GB og en endagsbillet med færgen kostede 99,- så det var billigt nok.

pmsnordjylland
Kvinna ·
Jeg bor 30 km fra Aalborg men er oprindelig Aalborg-pige.
Jeg skulle bare lige høre om det var Jordening som havde lavet din dårlige mave-plastik, da han jo også har været på Aalborg Sygehus.
Hvad gav du for op??
Skiiitsnygga!!
Ivan ska få göra mina med ;)