Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Fritjof

Fritjof

Kvinna ·

500cc-600cc

Bröstförstoring

Jag ska korrigera mina bröst i höst/vinter och planerar då att gå upp några storlekar. Jag har hört att man måste gå upp en hel del cc för att känna att det blir skillnad, men hur mycket vågar man "ta i"?? Jag är rädd att vakna upp och ff tycka att dom är för små men samtidigt måste jag ju vara rimlig ;) Jag har idag 275cc/325cc och hade tänkte mig att byta till 450cc/500cc men nu funderar jag på att ladda på lite mer! Kanske 500cc/550cc? Råd och tankar?

2

Sortera efter

katalin

katalin

Kvinna ·

När jag testade ville jag inte veta storlek så utan att jag visste om det fick jag testa 500 på det ens och 400 på det andra ( ska ha 100cc i skillnad då jag har assymetriska) Jag tyckte storleken kändes bra men valde att testa större så han valde att gå upp med 100, alltså 600cc och 500cc då lite försvinner när man lägger bakom. Det kändes jätte naturligt och är super säker på att jag gör rätt som går upp. Det som kändes bra när jag prövade var att jag inte hakade upp mig på storleken och ville pröva storlekar utan att veta vad det var, då 300 kan se litet ut på någon medan det ser stort ut på en annan, jag gick på ren känsla.
Gilla
xxenia

xxenia

Kvinna ·

Ska också gå upp i storlek när jag gör omoperation, min kirurg rekommenderade mig att gå upp minst 150cc för att känna skillnad :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem