Steelin
Kvinna ·
500cc är de verkligen för stort?!
Hejsan alla tjejer! Jag ska göra operation snart och har drömt om stora bröst så länge jag kan minnas. Har googlat runt i flera veckor och tror själv att Mentor släta cohesiv 1,500cc kommer passa mig perfekt. Berättade detta för mina 5 närmaste och visade även bilder på vad jag önskade mig för resultat och de var 3/5 som tyckte de var alldeles för stort och att de inte kommer passa mig alls. Jag gör ju självklart som jag vill men vad tror ni? Finns bilder på min sida...
Sortera efter

Cagi00
Kvinna ·

Steelin
Kvinna ·

Hey Jude
Kvinna ·
Jag satte nyss in 500 cc bakom muskeln till mina 165 cm och 59 kg, det ser just nu oproportioneligt stort ut. Å andra sidan kan det vara jag som är ovan.

Vonkan
Kvinna ·

Steelin
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Steelin
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

turisten
Kvinna ·
Vi har alla olika tycke och smak, jag tycker 500 ser stort ut på nästan alla som inte är småmulliga, medan andra tycker att det inte märks nästan någon skillnad alls mot innan operationen. Strunta i vad andra tycker och kör på din magkänsla!

Anonym användare
Det är snyggt med stora bröst! :D Kör på det blir inga gigantiska bollar utan kurvigt kvinnligt!
Jag har 600cc hp och är kortare än dig, älskar att äntligen vara proportionerlig. Putar det ut där bak ska det puta ut där fram och en grym klyfta klagar väl ingen på! ;)

Steelin
Kvinna ·

Olivia_1993
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·

Steelin
Kvinna ·
Tusen tack för ert stöd! 🙂 Och lycka till imorgon Litalo!

Vonkan
Kvinna ·

Litalo
Kvinna ·
Tusen tack för ert stöd! 🙂 Och lycka till imorgon Litalo!
Det är svårt att veta vad man själv kommer att få för resultat med 500cc, även om man visar bilder på andras 500 boobs så är det inte säkert de blir lika stora/små, allt är beroendes på ens egna förutsättningar och kroppsmått.
Testa med att köra ristestet med 500dl okokt ris i tex en nylonstrumpa, forma till ett implantat och lägg dem innanför ett tajt linne eller sport-bh som du har på dig, fota framifrån och från sidan, på så vis får du ett humm om hur det kan bli efter operation :)