Miss Cherri
Kvinna ·
500cc eller 550cc vad tror ni?
Hej suttit och kollat som en tok på storlekar och trodde jag brestämt mig för 500cc mentor hp, men är lite sugen på 550cc för att få mer put. Det jag undrar är om nån vet om det blir stor skillnad på 500cc och 550cc ? .
Sortera efter

Anonym användare

girlie
Kvinna ·

Miss Cherri
Kvinna ·

Miss Cherri
Kvinna ·

girlie
Kvinna ·

Miss Cherri
Kvinna ·

Anonym användare
Det är så liten skillad att du inte kommer märka det alls :P Jag har haft flera olika implantat från 450 till nu 600. Samma bhstorlek med alla. Var inte ute efter större bröst utan bytte pga komplikationer men vill du ha större bröst så måste du öka mycket mer än 50cc för att det ska märkas.

Tuttis83
Kvinna ·

Miss Cherri
Kvinna ·
Det är så liten skillad att du inte kommer märka det alls :P Jag har haft flera olika implantat från 450 till nu 600. Samma bhstorlek med alla. Var inte ute efter större bröst utan bytte pga komplikationer men vill du ha större bröst så måste du öka mycket mer än 50cc för att det ska märkas.

Miss Cherri
Kvinna ·

Tuttis83
Kvinna ·
Hej Miss Cherri.
Nu har jag lagt in före och efter bilder. Dom kommer nog in på min sida snart, så får du gärna titta och se vad du tycker.
Bilderna är 6 dagar efter operationen.
Jag la in 500 hp mentor i båda och inget lyft.

Miss Cherri
Kvinna ·
Hej Miss Cherri.
Nu har jag lagt in före och efter bilder. Dom kommer nog in på min sida snart, så får du gärna titta och se vad du tycker.

Miss Cherri
Kvinna ·
Hej Miss Cherri.

Anonym användare
Tack så mycket :) Jag tror du kan bära upp 600 också :)Det borde fylla ut dina bröst ordentligt

Miss Cherri
Kvinna ·
Tack så mycket :) Jag tror du kan bära upp 600 också :)Det borde fylla ut dina bröst ordentligt

Tuttis83
Kvinna ·

Miss Cherri
Kvinna ·

Tuttis83
Kvinna ·

Miss Cherri
Kvinna ·
Hur många mm skiljer det i put mellan dom?