Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

500cc eller 550cc vad tror ni?

Bröstförstoring

Hej suttit och kollat som en tok på storlekar och trodde jag brestämt mig för 500cc mentor hp, men är lite sugen på 550cc för att få mer put. Det jag undrar är om nån vet om det blir stor skillnad på 500cc och 550cc ? .

19

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Hur många mm skiljer det i put mellan dom?

Gilla
girlie

girlie

Kvinna ·

Om du tvekar mellan två strl rekommenderar jag det större. Det är många som ångrar sig att de inte tog större implantat efter operation. Om du är nöjd med hur 500cc ser ut på dig, så skulle jag rekommendera dig ta 550cc eftersom ca 20% av implantatet försvinner i kroppen.
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

500cc hp har 54 i put och 550cc hp har 56 i put så ingen mega skillnad men det blir det lilla extra ;).
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Ja det är lite så jag tänker men är bara lite rädd att det blir för stort. Men dom jag har sett här inne som har det, dom är väldigt fina och lagomt i storlek, tyckte du det blev stor skillnad när du bytte till större? .
Gilla
girlie

girlie

Kvinna ·

Skillnaden från mina förra implantat till de nya skiljde sig 260 cc samt 230 cc och dessutom från MP/HP till UHP på båda. Om jag ska vara helt ärlig trodde jag att det skulle blir större skillnad, men visst är det en skillnad. Kan säga dig att jag är mycket nöjd idag :) du kan kika på mina bilder i mitt galleri där jag har bilder på mina gamla implantat samt nya. Det du ska ha i åtanke är att för att man ska se en skillnad på bröstens strl så ska man gå upp minst 150cc. Egentligen har det inte så stor betydelse om du tar 50cc mer eller mindre, jag vill bara du ska bli nöjd! Jag tog mindre implantat första operationen för jag var rädd för att det skulle bli för stort, detta ledde tillslut att jag ville byta implantat och fick pröjsa ytterligare 35 000kr (42000+35000), vilket sved rätt mycket! Vill mest bara för du ska vara på säkra sidan, men 50cc gör knappt någon skillnad, inte ens en kupstrl :)
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Ja du har jätte fina bröst :)), ja tar jag 550cc så blir det bara 175 cc mer än vad jag har i dag :) och det är ju verkligen Inge roligt om man ångrar sig, känns som att det är nog surt att jag måste göra om dom efter fyra år plus att jag var väldigt missnöjd efter första gången. Ha ha det slutar vell med att det blir 600cc hihi.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Miss Cherri skrev:
500cc hp har 54 i put och 550cc hp har 56 i put så ingen mega skillnad men det blir det lilla extra ;).

Det är så liten skillad att du inte kommer märka det alls :P Jag har haft flera olika implantat från 450 till nu 600. Samma bhstorlek med alla. Var inte ute efter större bröst utan bytte pga komplikationer men vill du ha större bröst så måste du öka mycket mer än 50cc för att det ska märkas. 

Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Jag tycker också att du ska ta det större implantatet! Jag hade nästan bestämt mig för 450 hp men var lite tveksam till 500hp. Efter att jag träffade läkaren på operationsdagen bestämde jag mig för 500 och är jätte nöjd!! Lycka till!!
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

tin skrev:

Miss Cherri skrev:

Det är så liten skillad att du inte kommer märka det alls :P Jag har haft flera olika implantat från 450 till nu 600. Samma bhstorlek med alla. Var inte ute efter större bröst utan bytte pga komplikationer men vill du ha större bröst så måste du öka mycket mer än 50cc för att det ska märkas. 

Men Gud så perfekta bröst du har , när jag ser dina så känns det som 600cc hade nog inte varit så dumt :). Vad tror du om du kollar på mina bilder?
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Tuttis83 skrev:
Jag tycker också att du ska ta det större implantatet! Jag hade nästan bestämt mig för 450 hp men var lite tveksam till 500hp. Efter att jag träffade läkaren på operationsdagen bestämde jag mig för 500 och är jätte nöjd!! Lycka till!!
Har du nå före / efter bilder ? Vore kul och se hur dom blev du som hade lite sen innan som mig. Eller har du lyft också? . Tack jag hoppas verkligen det blir bra :).
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Hej Miss Cherri.

Nu har jag lagt in före och efter bilder. Dom kommer nog in på min sida snart, så får du gärna titta och se vad du tycker.

Bilderna är 6 dagar efter operationen.

Jag la in 500 hp mentor i båda och inget lyft.

Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Tuttis83 skrev:

Hej Miss Cherri.

Nu har jag lagt in före och efter bilder. Dom kommer nog in på min sida snart, så får du gärna titta och se vad du tycker.

Å vad spännande :) tack för att du vill visa:).
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Tuttis83 skrev:

Hej Miss Cherri.

Men gu vi har ju nästan exakt samma utgångs läge , vet ju inte riktigt hur dom ser ut utan mitt implantat men om du kollar mina bilder är dom väldigt platta fast det är implantat i. Dom blev jätte bra dina nu fick jag lite hopp om att det kanske blir bra på mig med:) . Pratade ni om lyft nått? Olafur hade tänkt flytta fram mina gamla och stora lyftet men nu när jag ska ha större så kanske det räcker med lilla lyftet :).
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Miss Cherri skrev:
tin skrev:

Miss Cherri skrev:

Men Gud så perfekta bröst du har , när jag ser dina så känns det som 600cc hade nog inte varit så dumt :). Vad tror du om du kollar på mina bilder?

Tack så mycket :) Jag tror du kan bära upp 600 också :)Det borde fylla ut dina bröst ordentligt

Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

tin skrev:

Miss Cherri skrev:
tin skrev:

Miss Cherri skrev:

Tack så mycket :) Jag tror du kan bära upp 600 också :)Det borde fylla ut dina bröst ordentligt

Ja gu vad jag längtar nu :)) känns mycket bättre nu :) 10 april ska jag opa mig ska lägga upp bilder så fort jag kan så ni får se resultatet :). Tack för hjälpen.
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Jag kollade dina bilder och jag kan inte tänka mig att du behöver göra ett lyft! Min läkare sa till mig att om jag valde ett implantat mindre än 400 skulle jag troligtvis behöva göra ett minilyft, men inte om jag valde ett större implantat. Så det är nog bara att lägga i så borde formen ändras :) Det blir nog bra med både 500 eller 550 :)
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Tuttis83 skrev:
Jag kollade dina bilder och jag kan inte tänka mig att du behöver göra ett lyft! Min läkare sa till mig att om jag valde ett implantat mindre än 400 skulle jag troligtvis behöva göra ett minilyft, men inte om jag valde ett större implantat. Så det är nog bara att lägga i så borde formen ändras :) Det blir nog bra med både 500 eller 550 :)
Ja jag hoppas satt han säger att det räcker med lilla ,jag ska dit igen 7 mars så håll tummarna:).
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Förstår att du längtar!! När man väl har fått en tid vill man bara dit!! Jag hade sån tur när jag bokade min tid. Vi fick vänta i 1 vecka på konsultationen och när vi var där bokade jag en operationstid veckan efter! (Dom hade några återbud) Då det var så skönt att slippa vänta så länge! Lycka till!!!! :)
Gilla
Miss Cherri

Miss Cherri

Kvinna ·

Hjälp tjejer varit till läkarn i dag han vill lägga 700cc hp framför slipper stora lyftet blir bara att flytta upp vårtgården, men 700cc blir det för stort ???? Livrädd vad tror ni?.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem