FaAiiia
Kvinna ·
500cc, för litet eller normalt?
Jag har nu en 70B, ev. liten C. och vill lägga in 500cc är tanken, men helt ärligt är jag rädd att det blir för litet. Jag är 170cm och väger mellan 58-60kg. Har lite ''skidbacke'' bröst nu, alltså underpol.
har även funderat över framför/bakom, det stora beslutet haha! Vill inte ha dem så de blir droppformade och allt för naturliga endå, utan jag vill gärna ha lite åt det runda hållet (skall ha runda implantat HP) men vart får man mest kontur? Framför eller bakom? ska jag välja större än 500cc? (Ja 500cc får plats för första op)
Op - 150709 nervös!! och beslutsångest!
Hjälp tack!! (:
Sortera efter

turisten
Kvinna ·

FaAiiia
Kvinna ·
Jaa, men jag vill inte ha för små. så svårt o se hur storleken blir! Jaa jag har inget emot att se opererad ut men behöver ju inte ha 1500cc direkt. Men snygga runda rellativt stora ca E-kupa tuttar var la tanken? Räcker 500cc då när man har utgångsläge B-kupa. De va la så jag menade haha :D

Rock666
Kvinna ·

Erriperri
Kvinna ·

Anonym användare
Du kommer inte kunna se någon skillnad på 450 och 500 cc ;) Det krävs minst 150 cc för att det ska bli en visuell skillnad så 50 cc hit och dit spelar egentligen ingen roll.

Erriperri
Kvinna ·

Elita
Kvinna ·

FaAiiia
Kvinna ·

Ophelia
Kvinna ·
Du kommer inte kunna se någon skillnad på 450 och 500 cc ;) Det krävs minst 150 cc för att det ska bli en visuell skillnad så 50 cc hit och dit spelar egentligen ingen roll.

Längtansfull
Kvinna ·

Pamina
Kvinna ·
Jag har nu en 70B, ev. liten C. och vill lägga in 500cc är tanken, men helt ärligt är jag rädd att det blir för litet. Jag är 170cm och väger mellan 58-60kg. Har lite ''skidbacke'' bröst nu, alltså underpol.
har även funderat över framför/bakom, det stora beslutet haha! Vill inte ha dem så de blir droppformade och allt för naturliga endå, utan jag vill gärna ha lite åt det runda hållet (skall ha runda implantat HP) men vart får man mest kontur? Framför eller bakom? ska jag välja större än 500cc? (Ja 500cc får plats för första op)
Op - 150709 nervös!! och beslutsångest!
Hjälp tack!! (:

FaAiiia
Kvinna ·

FaAiiia
Kvinna ·

Vinna
Kvinna ·

Cilla08
Kvinna ·

Erriperri
Kvinna ·

silicea
Kvinna ·
Det kommer definitivt synas att de är fake i bikini, tighta kläder, naken etc. Silimed HP är extra/ultra hög i tex Mentor
Du kan säkert ha framför med din längd/vikt/kupstl men bakom ger dig den där slitz-brud-kanten.
Fundera istället på vilka komplikationer du är mest rädd för, inte enbart utseendet.

silicea
Kvinna ·
Bosse är ingen bakom-fanatiker.
Det beror på vad du menar med normalt. Det är en normal storlek att lägga in vid operation, men ovanligt att ha så stora naturliga bröst om man inte samtidigt har en har rätt hög fettprocent. De allra flesta smala eller normalbyggda som har så stora implantat ser uppenbart opererade ut, men ganska få ser "hej här kommer mina bröst gående" ut enligt mig 😀