Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
carro2002

carro2002

Kvinna ·

500cc hp eller 550 cc hp och bröstbredd 13cm

Bröstförstoring

Jag har bröstbredd på 13 cm och tänkt lägga in 500cc hp vilka är 13,2 breda. Vill att mina bröst ska sticka ut lite på sidorna..kommer dom göra det med 500cc eller måste jag upp ännu mer cc? Tycker när jag tittar på bröst här på forumet där personen har ungifär samma bröstbredd som implantatbredd att de sticker ut lite ändå. Men Örjan menar på att jag måste upp i 550 cc för att få ut de lite på sidorna. Vad ska jag välja?

13

Sortera efter

Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Alltså rent visuellt sett framifrån är det ju en knapp skillnad på 500 och 550(är ju inte så att du skulle svimma i spegeln av 550 men va nöjd med 500 om du förstår va jag menar) så jag tycker du ska satsa på 550 för att få ditt önskemål uppfyllt!

Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Bara rädd att det ska bli värsta bomberna..liksom först kommer tuttarna sen kommer jag. Attans att man har så bred bröstbredd men de väl som du säger det är bara knappa skillnaden mellan 500 cc och 550cc.

Gilla
ksjo

ksjo

Kvinna ·

Jag har 13 cm bröstbredd och 500cc hög profil, mina sticker ut lite på sidorna.. Även fast jag knappt har något mellanrum alls.
Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Jättebra för mig att se dia bilder, tack! Typ så jag vill att de ska sticka ut så räcker nog med 500 cc hp för mig då:) Är dock lite längre än dig men det har ju inte med saken o göra.

Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Fler med bröstbredd 13 cm som lagt in 500cc eller 550cc?

Gilla
Doris

Doris

Kvinna ·

Är det någon som kan säga vad exakt man mäter för att få fram bröstbredden, alltså är det själva bröstet eller är det muskeln? Har inte tänkt på hur kirurgen gör :/

Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

Jag har 13,2 i bröstbredd, la in 500 cc med exakt samma bredd & mina bröst sticker ut lite grann åt sidorna. Snyggt tycker jag själv. Precis lagom.

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Doris skrev:

Är det någon som kan säga vad exakt man mäter för att få fram bröstbredden, alltså är det själva bröstet eller är det muskeln? Har inte tänkt på hur kirurgen gör :/

http://4.bp.blogspot.com/_KGHTmqSKgNA/S6kmD9ndQxI/AAAAAAAAAf8/CmDxljMzwj4/s1600/breast_widthm.jpg    😀

Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Milia : Supersnyggt ! Så vill jag att mina ska bli så räcker nog med 500cc i och med att jag själv tänkt 375 cc innan konsultationen

Gilla
Doris

Doris

Kvinna ·

Opticruise skrev:

Doris skrev:

http://4.bp.blogspot.com/_KGHTmqSKgNA/S6kmD9ndQxI/AAAAAAAAAf8/CmDxljMzwj4/s1600/breast_widthm.jpg    😀

Du är en klippa, Opti! Tack! 👍

Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Idag har jag varit och provat implantat igen och bestämt mig för 550 cc hög profil och det känns jättebra!:) Sköterskan och även min mamma som alltid varit emot att jag ska göra bröstförstoring tyckte 550 cc blir bäst :) Nu längtar jag massor till op!!!

Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Jag har 500 och en bröstbredd på 13 cm. Mina sticker ut lite på sidorna. Det är inte jättestor skillnad på 50 cc så ta det större om du tvekar.
Gilla
carro2002

carro2002

Kvinna ·

Japp blir 550 cc, skiljer dessuom bara 2 mm på bredden på dom och väldigt lite på putet så det blir nog jättebra:)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem