Frallz
Kvinna ·
500cc hp, storlek efter?!
Hej,
Har tagit mod till mig och lagt upp en bild på mina bröst. Fyller knappt 75A.
Så såhär ser dom alltså ut..
Vad tror ni jag kan få för storlek med 500cc hp bakom muskeln? Velar om jag ska ha större eller om jag ska nöja mig med 500. När jag provade 500 var det helt perfekt! Men känns dom mindre efter op? Kanske ska jag prova 550 då?
Sortera efter

Cosmofierad
Kvinna ·

Frallz
Kvinna ·
Va fina bröst :) har du råkat ut för någon komplikation?

girl
Kvinna ·

Frallz
Kvinna ·
Tror du?:) jag hoppas det kommer passa mig!! Längtar så mycket så jag dör typ.. känns som en evighet till op.
Du hade jättefina bröst :) ska du göra större???

Lucan87
Kvinna ·
Jag har med provat 500cc har 70 A tror vi har samma utgångspunkt, men jag e rädd att det blir för stort, har lagt ut bilder när ja provat på kliniken, när ska du op dig??

Frallz
Kvinna ·
Jag har med provat 500cc har 70 A tror vi har samma utgångspunkt, men jag e rädd att det blir för stort, har lagt ut bilder när ja provat på kliniken, när ska du op dig??

girl
Kvinna ·

Frallz
Kvinna ·
Va kul!! Hoppas allt går bra!! :D blir det mkt skillnad på 100cc? Fast då kommer du juiofs nästan upp i 500cc :)
Jag längtsr så mycket så jag tror jag spricker snart! !!!

Cosmofierad
Kvinna ·

Äntligen2013
Kvinna ·

Lucan87
Kvinna ·
Jag längtar med men känner ändå något i bakhuvudet som ifrågasätter mig, om jag MÅSTE göra detta...
har du ej det?? Jag har till den 27 januari på mig att ångra mig sen måste jag genomföra det...
men jag vill sååååå gärna göra detta, så man äntligen kan känna sig mer kvinnlig, oron e väll pga komplikationerna som kan uppstå, hur känner du? :)

Frallz
Kvinna ·
Jag förstår dig. Men jag har mått så dåligt över mina bröst i flera år. Alltid tyckt jag varit ful och kläder har aldrig suttit snyggt. När jagvar hos min kirurgoch han visade en 3D bild på mig med implantat i, då började jag nästan gråta. Och tänkte shit det där är mina bröst, sådär kommer jag se ut. Då visste jag att detta är något som jag kommer må bra av.
Jag gör detta för min skull. Sen är jag självklart otroligt rädd för komplikationer, men tänker inte låta det stå ivägrn för mig. Minkirurg har dessutom sagt att jag förmidlugen inte kommer råka ut förnågra gör jag har ett sånt bra utgpngsläge. Sen kan ju infektionuppstå, detkan man ju inte förutspå.