Nyhet på POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrådar.
undefined profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

500cc i en kropp som är 178cm, 67 kg?

Bröstförstoring

Hej, var på konsultation i går, i 1h och 15min provade jag (med min man vid min sida) diverse storlekar på inlägg och när det väl kändes bra och Örjan avslöjade att det var 500cc high profile jag hade i höll jag på att falla baklänges. Jag ville inte fråga hur mycket de låg på under tiden jag provade mig fram då jag visste att jag skulle haka upp mig på de där j*a siffrorna.. Sagt och gjort! Nu har jag hakat upp mig på 500cc och är livrädd för att det ska se gigantiskt ut?!!!! :-oJag vill gärna komma i kontakt med tjejer i min storlek (längd och vikt) och vad ni lagt in och gääärna se bilder!!! Over and out!

Sortera efter

guttan08 profilbild

guttan08

Kvinna ·

02 jul, 2011

Jag har 550cc mentor hög profil är 170 cm lång och väger ca 70-72 kg. Hade ca en 75 a innan. Dom är inte stora alls utan helt perfekta till min kropp, hade jag vart yngre hade jag tagit mer cc.... Ser mycket naturligt ut!!! 

Gilla
Mrsnash profilbild

Mrsnash

Kvinna ·

02 jul, 2011

Bra tråd! Du och jag är ungefär samma längd och vikt, vill oxå gärna se bilder på tjejer vår size!

Gilla
sandjja profilbild

sandjja

Kvinna ·

02 jul, 2011

Kände samma sak när jag fick veta att det var 500 som jag höll i när jag provade.. och jag har nojjat fram och tillbaka fram tills att jag opades i måndags, och nu tycker jag att de är för små..och jag är ändå 158 cm och jag vill heller inte se ut som nån Dolly Parton, men 500 är inte så mycket:) Du är ändå så pass lång så det kommer bli kanonfint på dig. Lycka till.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

MrSnash > Hej! Vad roligt, samma kirurg också! Är du säker på innehållet? :) Sandjja > Vad göad jag blir att du skriver så. Jag tog lite bilder under konsultationen och har skickat de till vänner till höger och vänster ;) och de säger att det inte ser FÖR mycket ut..!? Ska titta in på din blogg nu! Grattis till nya lökarna förresen! Hur känner du dig?
Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

Guttan! Missade ditt inlägg, vad skönt att du säger det. Har du bilder? Jag har nämligen va 75A idag, två urlakade bröst pga av amning av två barn...!
Gilla
sandjja profilbild

sandjja

Kvinna ·

02 jul, 2011

Det är alltid skönt att få "bolla" det med nån annan, så det är ju jättebra att du tog bilder som dina vänner också kan se. Är inn epå dag 6e nu och börjar bli mindre och mindre handikappad.. Det är så himla ovant att ha ett par bröst som är i vägen, sen går jag och spänner mig så lite ont i ryggen har jag. Ska på återbesök på tisdag vilket ska bli skönt, höra av Göran säger:)

Gilla
citadellboobisar profilbild

citadellboobisar

Kvinna ·

02 jul, 2011

Hej

Jag är 172 cm lång och väger 69 kg, jag har 650 cc HP, och det ser absolut inte för stort ut!

Snarare för litet, kunde gott ha tagit ett par 100 cc extra! ;D

Jag blev oxå lite nojig över mitt val att ta 650 cc.....fy farao det e ju suuper mkt tänkte jag i början, men efter op och när jag tog en titt på dem, kände jag bara jaha...de blev inte större!

Så 500 cc till din kropp tror jag blir super!

Folk som inte känner mig kan inte se på mig att jag har silikon, knappt ens de som vet om att jag har blivit opererad tänker på det för så naturligt ser det ut.

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

Jag är 1,75 å väger 62 hade 500cc hög profil. Såg inte för stort ut till mig utan helt naturlig storlek. Bytt till 700cc nu å de ser inte häller för stort ut faktisk :P är man lång å Bretagnes som jag slukar man cc
Gilla
annzz profilbild

annzz

Kvinna ·

02 jul, 2011

Jag tror inte alls att det blir för stort =) Tror till och med att du kan ta ännu större, det hade iaf passat till din kropp med tankte på att du är rätt lång.

Jag är 162 cm å väger ungefär 60 kg & har 705 cc. Det ser inte alls för stort ut på min kropp. Visst är de stora men inte gigantiska!

Svårt de här med storlekar.

Lycka till ;)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

Ååå vad glad jag blir när ni tittar in och delar med er av era erfarenheter! Snart så hoppas jag kunna ta del av lite bilder också. Det här med rippling, dubbelbröst och muskelpåverkan som jag läst mig till nu är det något ni oroade er för? Jag hade inte ens tänkt på det... (så klart?!)förrän jag läste det här idag...! Berätta!!! :-)
Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

jag har valt 550cc HP när jag ska opas.

Men som min kirurg sa..är där inget sen innan så..ex om någon med 75c valt 500-550cc hade det blivit myyyycket större.

strunta i siffrorna o gå efter vad som ser bra ut på din kropp=)

Gilla
 profilbild

Anonym användare

02 jul, 2011

Ja, jag försöker ju verkligen att bortse ifrån sifforna, men ljuger om jag säger att jag struntar i dom. När min man också frågar vilken storlek det skulle blir på bh:n och han säger F, eller kanske G höll jag ju på att svimma...! :-o Då sa han: ja, det är ju om du går till en riktig butik, går du till hm kan du säkert pressa in de i en D (med det får du inte göra!)
Gilla
citadellboobisar profilbild

citadellboobisar

Kvinna ·

03 jul, 2011

jag har 70 I i bh, men visuellt kan man tro att det är en D, så stor skillnad e det på bh storlek och vad synen ger.

Så ser det bra ut, skit i vilken storlek det blir svart på vitt :D

Muskelpåverkan har jag inget för jag har gjort ett lyft samtidigt, men gör du förstoringen i bröstvecket så minimeras risken för muskelpåverkan drastiskt :D

Gilla
 profilbild

Anonym användare

03 jul, 2011

Go kväll,

Nä, jag tror att det i alla fall blir ett årebesök för att kolla de andra storlekarna, ångrar att jag inte testade 400 och 450 hp, provade dock 400 moderate plus men det kändes inte bra... gahhh!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

03 jul, 2011

tror 500 kommer bli jättebra =) som sagt drar de större kupa i silikon än vad det ser ut =)

Gilla
tjo profilbild

tjo

Kvinna ·

03 jul, 2011

jag är 166 lång & 60 kg, 500 cc runda hög profil, under muskeln. Folk har knappt sett dem! Ingen skulle gissa att jag fyllt dem på nåt sätt (såvida man inte är naken då såklart, de står ju rätt ut vilket inte normala bröst gör) Inte ens mina bästa vänner reagerade särskilt på dem, eftersom de är så proportionerliga till min kropp! 

Du skulle antagligen kunna ta i lite mer utan att det blir iögonfallande.. Lycka till!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

04 jul, 2011

God morgon! Nu har jag pratat med Örjan. Ett alternativ skulle vara att gå ner till 400 xx plus (vet inte vad de lägre heter exakt!) men samtidigt som de ser mindre ut, är ju fördelen med hp att DB minimeras... Suger på karamellen om jag ska dit och prova igen..!
Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 jul, 2011

God morgon, Imorgon blir ett återbesök för att prova igen storleken igen.. Jag känner mig alldeles för osäker!? :-/ Kram och ha en fin dag!
Gilla
Matahari profilbild

Matahari

Kvinna ·

05 jul, 2011

Ha i åtanke när du väljer implantaten att du ska känna dig bekväm med både storleken och bredden.

Får du för breda för din bröstkorg, kommer de i vägen för dina armar.

Har du tänkt hoppa i H&M kläder i fortsättningen också så ta inte över 650 ultrahigh profile, annars får du räkna med skräddade överdelar.

Ska implantatet ligga under eller över muskel. Över verker bli lite större och placering under muskeln drar implantatet in lite.

Och sen blunda, och känn hårdheten i implantatet. Kan du tänka dig ett par bröst med den hårdheten.

Och sen ett litet OBS! Om det  är lite skillnad i dina bröst nu, blir skillnaden större, ju större implantat, om inte kirurgen kan lova annat.

För att se bilder på detta forum kan du lägga in nakna före bilder på dina bröst och PM:a Webbansvarige, de kanske är snälla att ge dig silvermedlemskap snabbt.

Du har då bild-tillgång till många av oss i din storlek.

Har själv i ett par hängiga forna 80B lagt in Nagor ultrahigh profile 620cc och är nöjd med allt utom hårdheten som jag anser är för hård ännu efter 10 månader. Min mottagning förklarar detta med minskad risk för dragningar (ripplingar), vilket jag inte har något av.

Har nu 75G-H och mäter 104, 76, 97 och är 177 cm väger 64 kg

Lycka till! Och låt nu inte pojkvännen välja åt dig!

Gilla
 profilbild

Anonym användare

05 jul, 2011

Tack snälla för dina kloka ord, de tar jag med mig! Ska se över möjligheten att få ett silvermedlemskap redan nu, tack för tipset! Maler storleksfrågan för mig själv och ältar det med mina vänner och min man... inte blir jag klokare för det!! ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem