Mili
Kvinna ·
500cc någon ??
Ni som har 500 cc full! Tycker ni brösten blev stora ? Hur känns det med bredden o Putet e det mkt put i dom? Ska byta till 500 o e rädd att det blir för stort o att dom putar ut för mycket
Sortera efter

Marie
Kvinna ·

Mili
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Oj jag trodde jag hade skrivit In det på min sida , e rätt ny här, jag har i nuläget 410 course op hos Peter Cosmo och vill byta till 500 full för att få lite mer på bredden då dom e långt ifrån varandra.. jag väger 62kg och är 1,65 lång , jag vet om att det inte är stor skillnad på 410 o 500 'men jag vill verkligen inte att Dom ska puta mer , vill bara att dom ska bli bredare e orolig bara att jag ångrar mig:/

Mili
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Peter tyckte att 500 hade varit fööör stort för mig och tyckte jag skulle se tjock ut , valde o gå på en second opinion hos Tuve och han tyckte 500 skulle ge mig den effekten jag ville ha , alltså få dom mer ihop och fylla lite upptill utan att överdriva . därför står jag här och vet inte vad jag ska göra . Har bokat tid 11 jan hos Peter för op och han skrev till mig att han ska göra sitt bästa för att få mig nöjd men sist vi talades vi va han så emot 500... blir bara förvirrad . Sen har jag aldrig fått testa 500 så jag måste lita på vad kirurgen tycker men nu tycker dom ju olika

Mili
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Bredden på 410 är 11,25 och 500 är det 13 , putet nåt mindre på 500 men inget man ser , så det skiljer sig inte mkt där ju, ja det e så svårt när dom säger olika man blir förvirrad , men du ska opereras igen ?

Mili
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

Mili
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

Tina2017
Kvinna ·

Tina2017
Kvinna ·