yaya
Kvinna ·
500cc svårt att hitta kläder efteråt?
Haloj! 500cc bröst får dom plats i vanliga tröjor och skjortor ? Eller är det svårt att hitta passande kläder , själv är jag en 36/S, vill ju kunna komma i mina kläder sen
Sortera efter

Skruuf
Kvinna ·
Vill åxå veta :) drar 36 i st nu
Gilla

Balli
Kvinna ·
Jag har 530cc jag kommer i mina kläder :-) också en xs/s
Gilla

Lunarsoffan
Kvinna ·
Vill också veta. La i 500 för 5 dagar sen :) har S annars
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
La in 550cc uhp och är en 36:a. Har bara en skjorta som jag måste kassera. Skumt nog kan jag ha alla andra kläder. ❤️ Tyckte inte att jag hade sladdrig passform på mina kläder förut.
Gilla

Sandrita1975
Kvinna ·
Samma här, inga problem att använda mina kläder. Använder S.
Gilla

Anonym användare
Alla gamla kläder passar förutom blusar/skjortor med knappar fram, går att knäppa men det glipar lite och det är ju inte vidare snyggt. Behöver en storlek större pga brösten då. Måste tänka på vilka kläder jag sätter på mig nu mer. Oversizetröjor eller slappa linnen går bort. Måste ha något som markerar midjan och brösten, ser ut som ett tält annars.
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag kan ha det mesta som jag hade innan op. i xs/s. Någon blus/skjorta/klänning som inte funkar längre.
Gilla

yaya
Kvinna ·
Va skönt att höra! Har bara hör av folk " inga kläder kommer passa, men 500cc bröst"
Och har även hört att det där "eleganta och konservativa" försvinner om man har stora bröst ni som har lagt i 500cc, känner ni så?
Gilla

Malin88
Kvinna ·
Jag har samma storlek som innan.
Men de mesta kläder är i stretch o därför passar det fortfarande :) däremot klänningar med inbyggda kupor o liknande passar inte längre.
Jag kan klä mig elegant om jag vill. Går väldigt lätt dölja brösten. Är inga bomber som sticker ur ögonen på folk :P men visst hade det gått framhäva dom till bomber om man velat
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag kan dölja och kamouflera mina bröst rätt väl i vissa kläder. Kan absolut fortfarande vara stilig och elegant i tex. kavaj eller långklänning utan att det ser dumt ut på ngt vis.
Gilla

yaya
Kvinna ·
Tack för att ni svara tjejer! :D
Gilla

Skruuf
Kvinna ·
Skönt att höra :) Kirurgen pratade om 500 - 600 CC så det är väl bara
att lita på det och att det blir ett bra ( bättre än nu ) resultat. :)
Gilla