Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
smary profilbild

smary

Kvinna ·

19 nov, 2012

500cc(eller mer) och träning?

Bröstförstoring
Hej, storleksnoja fortfarande..Så får tyvärr besvärra folk med en ny trådstart..  Så det jag tänkte fråga är ni med 500cc eller mer, hur funkar det med träning, tänkte på löpning och kampsport främst? Känns det tungt, och klumpigt? Går det att dölja med en lite större t-shirt så att det inte är obvious att man gjort en bröstförstoring? det är det jag är rädd för om jag tar 500cc och så kommer jag tillbaka till träningen(tränar kickboxning) och det ser ut som värsta melonerna som hoppar omkring..:S //tacksam för svar!
4

Sortera efter

Opticruise

Kvinna ·

19 nov, 2012

A&O med en riktigt bra sport-bh! Separat underbands och kup-stl  och hellst byglar för bästa stöd.. Denna använder jag ,brösten sitter FAST http://www.bravissimo.com/products/lingerie/sports-bras/panache-sports-bra/black/pr100blk/?show=16&sort=1&level=1
Kanske ska berätta att jag har 550  framför muskeln och rider och löptränar utan problem men med rätt BH! :)
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

19 nov, 2012

Jag springer med mina 650cc implantat helt utan problem. Jag har dem även framför muskeln som vissa tror sig ska vara ännu värre, så är inte fallet. Som Opti säger så är en ordentlig BH alltid att föredra.
Gilla

smary

Kvinna ·

19 nov, 2012

Så det skumpar inte, eller ser lustigt ut på något sätt, om  man har en bra  sportbh? :S
Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

19 nov, 2012

Alla tuttar skumpar oavsätt 200cc eller 800cc 😉 Jag är inte ett dugg förhindrar av mina implantat och det ser inte mer konstigt ut än för någon annan...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem