Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Doris14b profilbild

Doris14b

Kvinna ·

13 aug, 2013

500hp för litet för stort??

Andra bröstoperationer

Hej allesamman jag va inne igår på kosmetiskkirurgi AB i Falköping och provade lite nya inlägg och "fastnade" lite för 500 hp är de stort?? Eller blir de för litet de e själva frågan. Ni som har detta hur känner ni?? På kort ser de för litet ut men de kanske är för att jag har lite mage kvar efter att jag fött barn för 10 månader sedan. Ni kan väl berätta lite om hur de va när ni opererade er och hur ni bestämde storlek. Med vänlig hälsning, Karin

5

Sortera efter

Anonym användare

13 aug, 2013

Om det blir stort eller litet beror mest på vilken kroppstyp du har. Du bär lätt upp 500hp med dina mått. Du skulle säkert kunna ha 600 också utan att det blir några bomber. 
Gilla

lillaMia

Kvinna ·

13 aug, 2013

Jag är lite kortare än dig (170 & 68kg) har 500hp, delvis bakom. Var nästintill platt, hade kunna ta lite mera men då hade jag nog drabbats av rippling istället. Ser ut som jag landar på 70G/65H jag ska orka med att bära dessa bröst i många år också så jag är nöjd med storleken :) går både att framhäva och dölja. Lite kruxigt är det att handla underkläder nu, jag får lära mig att beställa på engelska sidor helt enkelt.
Gilla

bestlover

Kvinna ·

13 aug, 2013

Hej. Är nyopererad för ett par timmar sedan. Jag är 173 lång och väger 66 kg, jag valde 410 cc. Känns bra. Så tror inte alls att det blir för stort på dig, du är ju lång. Sen hänger det på bröst bredden också, lita på din kirurg, de vet bäst. Ta annars med dig bilder på bröst som du tycket en snygga :) Lycka till!
Gilla

Doris14b

Kvinna ·

13 aug, 2013

Hej igen ja jag är ju ganska lång och bred axlad men små bystad som det är nu så jag känner mig lite som en pojke. Men vill inte heller vara för stor bystad så att brösten är det första folk ser när dom möter mig :p kanske bara är jag som är nervös. Men 500hp såg ju bra ut men jag är lite inne på att ta en aning större om nu kirurgen tycker att de går utan att gå ripplingar osv. Jag ska också ha bakom muskeln. Tack gen för var Med vänlig hälsning, karin
Gilla

9April

Man ·

13 aug, 2013

Med din längd o vikt kan du enl mig ta 500-700 utan att det ser överdrivet ut. Ja e 173, 60 kg o har 550. Känns inte stort utan ja önskar ja tagit 650 ist... Jag ville att det skulle va på gränsen till att folk skulle kunna tänka att de e mina egna och att ja e opad. Så e det nog nu i vissa lägen men i vissa kläder tycker jag inte det syns så mkt. Hade 70 A-B innan. De flesta tycker 500-700 är väldigt stort men då glömmer de att jämföra längden. E man 160-165 cm så borde ju 300-400 ge samma utseende som 500-700 på någon som e över 170 cm lång. Vikten spelar ju också in. På väldigt smala personer ser det större ut. Sen brukar man ju säga att 5-10% försvinner vid bakomplacering så min kirurg la till 50 cc när ja ville ha utseendet av 500cc. Tror det stämmer bra.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem