Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bellisen

Bellisen

Kvinna ·

505cc till 800cc

Bröstförstoring

Hej. Jag ska byta implantat ftån 505cc till 800cc och tänkte höra med er där ute om det är någon som har 800cc, sen funderar jag på hur stor skillnad det blir mellan 505cc till 800cc? Hälsningar Bellisen

12

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Bellisen

Bellisen

Kvinna ·

Verkar inte kunna se dina bilder :/ men hur stor skillnad upplevde du mellan 600 till 800? :)
Gilla
MariaPaul

MariaPaul

Kvinna ·

Jag skall också gå från 550 till 800 och vill gärna se bilder, vidare är jag nyfiken på om de belastar ryggen mycket.

Hur var skillnaden att gå upp från 500/600 till 800?

Gilla
MariaPaul

MariaPaul

Kvinna ·

Jag vill så gärna ha lite bulliga bröst upptill, mina Mentor 500/550 är fina men det blir lite skidbacke upptill. Ser ut som anatomiska mao. Har haft dem i 7 år och de är fortfarande fina, men nu vill jag ha större :)

Gilla
Bellisen

Bellisen

Kvinna ·

MariaPaul skrev:

Jag vill så gärna ha lite bulliga bröst upptill, mina Mentor 500/550 är fina men det blir lite skidbacke upptill. Ser ut som anatomiska mao. Har haft dem i 7 år och de är fortfarande fina, men nu vill jag ha större :)

Jag är lite ute efter samma resultat, vill ha en mer "fake look" om man får lov att säga så:) har du bakom muskeln?
Gilla
Mirre

Mirre

Kvinna ·

Vill göra samma, så följer :)
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Följer
Gilla
Nellaaan

Nellaaan

Kvinna ·

Nyfiken, fick du betala fullt pris för att göra större hos bo om du opererat där innan :)?
Gilla
Bellisen

Bellisen

Kvinna ·

Nellaaan skrev:
Nyfiken, fick du betala fullt pris för att göra större hos bo om du opererat där innan :)?
Hej:) nej jag ska inte betala fullt pris, men det har att göra med att Bo själv inte är 100% nöjd med resultatet. Jag ska göra ett bröstvårtslyft på ena bröstet samt att han ska lägga i större för att jag inte vart nöjd med storleken. "Normalt" sett så tar dom ca 22 000 för att endast gå upp i storlek. Men jag fick ett annat pris just för att det blir korr på ena samt att han är väldigt benägen om att främst jag men även han ska bli 100% nöjd. Verkligen jätte nöjd med valet av Clinic, Bo är fantastiskt, har vart väldigt tillmötesgående och mån om mig:)
Gilla
Danea

Danea

Kvinna ·

Bellisen skrev:
Nellaaan skrev:
Hej:) nej jag ska inte betala fullt pris, men det har att göra med att Bo själv inte är 100% nöjd med resultatet. Jag ska göra ett bröstvårtslyft på ena bröstet samt att han ska lägga i större för att jag inte vart nöjd med storleken. "Normalt" sett så tar dom ca 22 000 för att endast gå upp i storlek. Men jag fick ett annat pris just för att det blir korr på ena samt att han är väldigt benägen om att främst jag men även han ska bli 100% nöjd. Verkligen jätte nöjd med valet av Clinic, Bo är fantastiskt, har vart väldigt tillmötesgående och mån om mig:)

ser verkligen fin ut din bild vad storlek och klyfta gäller. Har du användt puch up bh med pad? Är det derför du inte är nöjd med storleken?

Varför behöver du lyft och hur ser det ut utan kläder?

Gilla
Bellisen

Bellisen

Kvinna ·

Danea skrev:

Bellisen skrev:
Nellaaan skrev:

ser verkligen fin ut din bild vad storlek och klyfta gäller. Har du användt puch up bh med pad? Är det derför du inte är nöjd med storleken?

Varför behöver du lyft och hur ser det ut utan kläder?

På min profil bild har jag endast en bygelfri bh utan Puch up. Jag ska ju inte göra ett ankarlyft utan bara ett litet bröstvårtslyft på vänstra bröstet då bröstvårtan sitter ca 1cm längre ner, för övrigt så är brösten jätte fast och fina utan kläder:)
Gilla
MariaPaul

MariaPaul

Kvinna ·

Det tycker jag man får säga : ) , jag har bakom.

Gilla
Nellaaan

Nellaaan

Kvinna ·

Bellisen skrev:
Nellaaan skrev:
Vad får du betala istället, jag kan inte säga detsamma. Var inte nöjd med varken storlek eller resultatet men han gav mig bara kalla handen. :/
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem