Bellisen
Kvinna ·
505cc till 800cc
Hej. Jag ska byta implantat ftån 505cc till 800cc och tänkte höra med er där ute om det är någon som har 800cc, sen funderar jag på hur stor skillnad det blir mellan 505cc till 800cc? Hälsningar Bellisen
Sortera efter

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Bellisen
Kvinna ·

MariaPaul
Kvinna ·
Jag skall också gå från 550 till 800 och vill gärna se bilder, vidare är jag nyfiken på om de belastar ryggen mycket.
Hur var skillnaden att gå upp från 500/600 till 800?

MariaPaul
Kvinna ·
Jag vill så gärna ha lite bulliga bröst upptill, mina Mentor 500/550 är fina men det blir lite skidbacke upptill. Ser ut som anatomiska mao. Har haft dem i 7 år och de är fortfarande fina, men nu vill jag ha större :)

Bellisen
Kvinna ·
Jag vill så gärna ha lite bulliga bröst upptill, mina Mentor 500/550 är fina men det blir lite skidbacke upptill. Ser ut som anatomiska mao. Har haft dem i 7 år och de är fortfarande fina, men nu vill jag ha större :)

Mirre
Kvinna ·

Smulans81
Kvinna ·

Nellaaan
Kvinna ·

Bellisen
Kvinna ·

Danea
Kvinna ·
ser verkligen fin ut din bild vad storlek och klyfta gäller. Har du användt puch up bh med pad? Är det derför du inte är nöjd med storleken?
Varför behöver du lyft och hur ser det ut utan kläder?

Bellisen
Kvinna ·
ser verkligen fin ut din bild vad storlek och klyfta gäller. Har du användt puch up bh med pad? Är det derför du inte är nöjd med storleken?
Varför behöver du lyft och hur ser det ut utan kläder?

MariaPaul
Kvinna ·
Det tycker jag man får säga : ) , jag har bakom.

Nellaaan
Kvinna ·