Chloe
Kvinna ·
12 apr, 2021
515cc känns för litet..
BröstförstoringHej! Har precis opererat mig och tycker redan brösten känns små. Har 515cc runda ultra high. Resonerade innan att hellre mindre än för stora men hade gärna haft lite mer på sidorna. Är det nån som känner samma?
Sortera efter
FrokenSverige
Kvinna ·
12 apr, 2021
La precis in 250cc och känner mig jättenöjd! Ville dock inte ha förstora. Dock upplevde jag att dom kändes lite mindre först men det är bara för att toppen sitter så otroligt hårt & ”tillplattande”. Tänker att det även är bättre att börja mindre, sen kan man styra storleken med olika bh:ar. Man blir ju även lätt storleksblind efter ett tag också kan jag tänka mig. ??♀️
Gilla
Marina
Kvinna ·
12 apr, 2021
Vid bakomplacering tar det ofta ett par- tre månader innan bröstmuskeln gett med sig och liksom släpper fram implantatet, så det kan ghända ganska mycket ännu om det är nygjort...
Gilla
Chloe
Kvinna ·
12 apr, 2021
Okej tack för infon. Kanske ska lugna mig lite men känns lite tråkigt just nu bara.
Gilla
Chloe
Kvinna ·
12 apr, 2021
Jag la förresten upp bilder om ni vill gå in o kika?
Gilla
Ckop20
Kvinna ·
12 apr, 2021
Det kommer att hända mycket med brösten framöver, kikade på din bild och de sitter fortfarande högt och muskeln håller emot. Man blir snabbt storleksblind och bröstgirig, det ligger nog lite i sakens natur att aldrig riktigt bli nöjd för valet är ju extremt svårt att göra och man vet ju aldrig hur de blir i kroppen. Men ge det tid och låt dem falla på plats, så blir de nog riktigt fina till din kropp. 515 är ju inga små implantat.
Gilla
Vonkan
Kvinna ·
13 apr, 2021
Chloe dina bröst är super snygga tycker jag grattis ❤️
Gilla
Jenny333
Kvinna ·
13 apr, 2021
Jag har ju inget koll. Men tycker verkligen de ser fina ut och tror bara att det är att ge det tid. Men förstår att man vill ha slutresultatet direkt.
Gilla
Marina
Kvinna ·
13 apr, 2021
TS - Eftersom nakna bröstbilder inte får ligga i bronsgalleriet, har jag just lagt över den i silvergalleriet, där där den får högre skyddsnivå men du som bronsmedlem inte ser den. Så snart du själv blir silvermedlem så ser du den igen - säg bara till mig om du av någon anledning vill ta bort den innan dess.
Men man ser att de inte alls är färdiga än, så "hav förtröstan"... de kommer att sjunka ner och gosa till sig.
Men man ser att de inte alls är färdiga än, så "hav förtröstan"... de kommer att sjunka ner och gosa till sig.
Gilla