Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
AnnaÖ profilbild

AnnaÖ

Kvinna ·

22 jan, 2013

535 cc till en bröstbredd på 13 cm?!

Bröstförstoring
Behöver verkligen er hjälp nu!
Min läkare hade mätt ut min bröstbredd till 13 cm och möjlig implantatsbredd var 12 cm.
Bestämde på vår konsultation 480 cc, men jag kände efter att jag ville ha större än så för att få skillnad. Pratade med han nu i telefon och han sa att 535 cc (mentor, ultra high profile) gick bra att sätta in då dom var 12 cm. Nu vill jag bara höra med er som har kring samma cc och mått - Går det? och hur blev resultatet? Är ganska nätt i kroppen (160 cm och 50 kg)..
Är rädd att om han har mätt det minsta fel och så vaknar jag ur narkosen och han säger, tyvärr gick det inte för dom rymdes ej.. Typ :p
Tacksam för ALL hjälp jag kan få!
3

Sortera efter

PeggySue

Kvinna ·

22 jan, 2013

Som jag förstått det kan man väl ofta även sätta i lite större (bredare) implantat än bröstbredden också, beroende på vilket resultat man vill ha förstås.
Gilla

Cosmofierad

Kvinna ·

22 jan, 2013

Vi har ungefär samma mått. Jag har dock 12,5 i bröstbredd. Min kirurg sa att jag kunde välja på både 535 ultra hög men även 580 ultra hög. Jag skall dock ha Perthese. Vet ej om det är någon skillnad på de olika märkena.
Gilla

AnnaÖ

Kvinna ·

22 jan, 2013

PeggySue skrev:
Som jag förstått det kan man väl ofta även sätta i lite större (bredare) implantat än bröstbredden också, beroende på vilket resultat man vill ha förstås.

Jo, men som jag förstod det så var 12 cm absolut MAX för mig att sätta in. Så då blir jag ju lite orolig om det är så liten marginal... :/
Mentor uhp är ju 12 cm, men tänkte så att det då inte visar sig sen att det är 11,8 och så går det inte. Förstår ni hur jag menar?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem