Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

535cc 5 dagar efter omoperationen!

Bröstförstoring

Nu har jag äntiligen tagit foto, lite dåliga man dock.. tycker det är otrolig skillnad på dom nu, eller vad säger ni? Känner mig nöjd och väntar på att det ska bli lite underpol på dom nu. Bara det håller i sig, är lite rädd att det ska ändras till sämre som förra gången.. Vad tycker ni? Ris och ros....😉

17

Sortera efter

Malin88

Malin88

Kvinna ·

tycker de är jättefina! hoppas läkningen går bra denna gången! :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack söta! Det känns i alla fall som jätteskillnad.....

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

De kommer bli jätte fina när de sjunker lite och du får mer underpool. Hoppas allt fortsätter att gå bra nu.

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

vad är det du korrade?? :) blev lite förvårnad att det är över 500 cc! :D

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Ser mycket bra ut! :) Vilken skilland sen innan redan nu! Lycka till.

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

jag läste i din signatur nu vad du korrade :)

hur kändes det att ha kapsel?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det var ingen kapsel. men en massa andra tokigheter För er som inte läst innan så finns min tråd, känner mig lurad av akademikliniken där allt står.. Orkar inte skriva allt igen.. Sen ligger bilder i silvergalleriet på före katastroftuttarna... Läs gärna och säg om ni tycker det är skillnad och så..

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

annzz skrev:

Ser mycket bra ut! :) Vilken skilland sen innan redan nu! Lycka till.

Vad skönt att höra! Tack söta!!

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

det är jättestor skillnad från innan! :) hoppas u är nöjd iaf. vad jag ser på din nya bild så ser de jättesnyggt ut och fin form!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Malin88 skrev:

det är jättestor skillnad från innan! :) hoppas u är nöjd iaf. vad jag ser på din nya bild så ser de jättesnyggt ut och fin form!

Jo jag är jättenöjd! Även om jag bara skulle få lite mer underpol så är jag nöjd i alla fall.  Kram på dig!!!👍Du är så söt, svarar alla och kommer med råd och kloka ord!!!

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

men de komme säker sen. jag hade ingen underpool i början, men nu har mkt volym hamnat i underpoolen :)

de är så lite så :) tack så mkt!

Gilla
lajsa123

lajsa123

Kvinna ·

vilken jävla skillnad!!! GRATTIS!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

lajsa123 skrev:

vilken jävla skillnad!!! GRATTIS!

Tack söta!! Är så glad jag gick på min känsla, känns ännu bättre nu när jag fått lite feedback att det är bättre. Var helt klart värt pengarna! Kram

Gilla
plys

plys

Kvinna ·

Hej.

Hold da op en forskel! Super fine! 😀

Håber du bliver glad og tilfreds nu.

Plys

Gilla
leiali

leiali

Kvinna ·

Ser jättefina ut 🙂. Grattis! Hur känner du den största skillnaden mellan bakom o nu framför? eller kanske är för tidigt än att känna helt men. 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

plys skrev:

Hej.

Hold da op en forskel! Super fine! 😀

Håber du bliver glad og tilfreds nu.

Plys

Tack snälla!!!! Kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

leiali skrev:

Ser jättefina ut 🙂. Grattis! Hur känner du den största skillnaden mellan bakom o nu framför? eller kanske är för tidigt än att känna helt men. 

Tack söta.. man ser inte kanterna så tydligt längre och inte min egen vävnad. Själva känslan går nog inte att säga än men till utseendet mkt bättre. Nu säger jag inte att famför är bäst på alla men i mitt fall skulle det nog varit så från början.. Kolla mina gamla bilder så är det jätteskillnad trots dom bara är 6 dagar. sen tycker jag dom är mjukare nu oxå... Kram

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem