Anonym användare
535cc 5 dagar efter omoperationen!
Nu har jag äntiligen tagit foto, lite dåliga man dock.. tycker det är otrolig skillnad på dom nu, eller vad säger ni? Känner mig nöjd och väntar på att det ska bli lite underpol på dom nu. Bara det håller i sig, är lite rädd att det ska ändras till sämre som förra gången.. Vad tycker ni? Ris och ros....😉
Sortera efter

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
Tack söta! Det känns i alla fall som jätteskillnad.....

Anonym användare
De kommer bli jätte fina när de sjunker lite och du får mer underpool. Hoppas allt fortsätter att gå bra nu.

lajsa123
Kvinna ·
vad är det du korrade?? :) blev lite förvårnad att det är över 500 cc! :D

annzz
Kvinna ·
Ser mycket bra ut! :) Vilken skilland sen innan redan nu! Lycka till.

lajsa123
Kvinna ·
jag läste i din signatur nu vad du korrade :)
hur kändes det att ha kapsel?

Anonym användare
Det var ingen kapsel. men en massa andra tokigheter För er som inte läst innan så finns min tråd, känner mig lurad av akademikliniken där allt står.. Orkar inte skriva allt igen.. Sen ligger bilder i silvergalleriet på före katastroftuttarna... Läs gärna och säg om ni tycker det är skillnad och så..

Anonym användare
Ser mycket bra ut! :) Vilken skilland sen innan redan nu! Lycka till.

Malin88
Kvinna ·
det är jättestor skillnad från innan! :) hoppas u är nöjd iaf. vad jag ser på din nya bild så ser de jättesnyggt ut och fin form!

Anonym användare
det är jättestor skillnad från innan! :) hoppas u är nöjd iaf. vad jag ser på din nya bild så ser de jättesnyggt ut och fin form!

Malin88
Kvinna ·
men de komme säker sen. jag hade ingen underpool i början, men nu har mkt volym hamnat i underpoolen :)
de är så lite så :) tack så mkt!

lajsa123
Kvinna ·
vilken jävla skillnad!!! GRATTIS!

Anonym användare
vilken jävla skillnad!!! GRATTIS!

plys
Kvinna ·
Hej.
Hold da op en forskel! Super fine! 😀
Håber du bliver glad og tilfreds nu.
Plys

leiali
Kvinna ·
Ser jättefina ut 🙂. Grattis! Hur känner du den största skillnaden mellan bakom o nu framför? eller kanske är för tidigt än att känna helt men.

Anonym användare
Hej.
Hold da op en forskel! Super fine! 😀
Håber du bliver glad og tilfreds nu.
Plys

Anonym användare
Ser jättefina ut 🙂. Grattis! Hur känner du den största skillnaden mellan bakom o nu framför? eller kanske är för tidigt än att känna helt men.
tycker de är jättefina! hoppas läkningen går bra denna gången! :)