Bodyinprogress
Kvinna ·
03 dec, 2020
535cc mentor runda
BröstförstoringHej! På Onsdag ska jag operera mig på nytt & den här gången blir det lite större. Första gången satte jag in 375cc allergan droppformade & denna gång ska jag sätta in Mentor 535cc runda HP. Någon i min vikt (67) & längd (174) ish som har satt in samma storlek & hur tycker ni det känns? För stort? lagom? litet? Är supertaggad! Ska bli så kul. Jag opas på Nordiska kliniken för Marcus ehrström.
Sortera efter
Vonkan
Kvinna ·
04 dec, 2020
Bodyinprogress
Kvinna ·
04 dec, 2020
Åååh va roligt var oxå hos Markus på konsultation för fettsugning men de va något som gick fel så jag går tillbaka till Patrik istället ? hur upplevde du Markus? stort lycka till ❤️
Vonkan
Kvinna ·
04 dec, 2020
2040
Kvinna ·
17 dec, 2020
Åååh va roligt var oxå hos Markus på konsultation för fettsugning men de va något som gick fel så jag går tillbaka till Patrik istället ? hur upplevde du Markus? stort lycka till ❤️
Vonkan
Kvinna ·
17 dec, 2020
KaLi
Kvinna ·
17 dec, 2020
Vonkan
Kvinna ·
17 dec, 2020
2040
Kvinna ·
24 dec, 2020
Jag kan skriva här gör mig inget nä de började med att jag bokade in en konsultation och när jag kom dit va han försenad och jätte stressad och frågade vad kan jag hjälpa dig med så berättar jag och han direkt men gör en bukplastik i stället nä de ville jag inte sen efter så skrev han papper till sköterskan som skrev op datum sen inget mer inte fråga om jag visste nått om fettsugning lr om jag hade några frågor så jag mejlade med han men tydligen tyckte han att de var för många frågor så jag tycker inte du är så insatt i vad en fettsugning innebär så jag tycker du ska avboka din operation plus att när vi mejlade med varandra så hitta han på nya saker hela tiden i mejlen så de känns faktiskt jätte bra att jag inte kommer gå till han plus att jag ville gå till min bästa Patrik ? har sätt bilder på Markus bröst å dom blir inte bra tycker jag plus att en tjej jag pratade med som fettsugit sig hos Marcus inte äns fått reda på hur mycket han tog och så ser hon ingen skillnad så jag är jätte glad att Patrik kommer hjälpa mig får betala mer men han kommer göra mer ❤️
Vonkan
Kvinna ·
24 dec, 2020