Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Bodyinprogress profilbild

Bodyinprogress

Kvinna ·

03 dec, 2020

535cc mentor runda

Bröstförstoring

Hej! På Onsdag ska jag operera mig på nytt & den här gången blir det lite större. Första gången satte jag in 375cc allergan droppformade & denna gång ska jag sätta in Mentor 535cc runda HP. Någon i min vikt (67) & längd (174) ish som har satt in samma storlek & hur tycker ni det känns? För stort? lagom? litet? Är supertaggad! Ska bli så kul. Jag opas på Nordiska kliniken för Marcus ehrström.

9

Sortera efter

Vonkan

Kvinna ·

04 dec, 2020

Åååh va roligt var oxå hos Markus på konsultation för fettsugning men de va något som gick fel så jag går tillbaka till Patrik istället ? hur upplevde du Markus? stort lycka till ❤️
Gilla

Bodyinprogress

Kvinna ·

04 dec, 2020

Vonkan skrev:

Åååh va roligt var oxå hos Markus på konsultation för fettsugning men de va något som gick fel så jag går tillbaka till Patrik istället ? hur upplevde du Markus? stort lycka till ❤️

Avslappnad och skicklig man! Han visade stor respekt & hänsyn under hela konsultationen, vilket är viktigt om man inte är helt bekväm med att klä av sig framför en främmande man kan jag tänka mig.
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

04 dec, 2020

Jätte roligt att höra är du nöjd?
Gilla

2040

Kvinna ·

17 dec, 2020

Vonkan skrev:

Vad hände om jag får fråga? du kan skicka pm om du vill
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2020

Jag kan skriva här gör mig inget nä de började med att jag bokade in en konsultation och när jag kom dit va han försenad och jätte stressad och frågade vad kan jag hjälpa dig med så berättar jag och han direkt men gör en bukplastik i stället nä de ville jag inte sen efter så skrev han papper till sköterskan som skrev op datum sen inget mer inte fråga om jag visste nått om fettsugning lr om jag hade några frågor så jag mejlade med han men tydligen tyckte han att de var för många frågor så jag tycker inte du är så insatt i vad en fettsugning innebär så jag tycker du ska avboka din operation plus att när vi mejlade med varandra så hitta han på nya saker hela tiden i mejlen så de känns faktiskt jätte bra att jag inte kommer gå till han plus att jag ville gå till min bästa Patrik ? har sätt bilder på Markus bröst å dom blir inte bra tycker jag plus att en tjej jag pratade med som fettsugit sig hos Marcus inte äns fått reda på hur mycket han tog och så ser hon ingen skillnad så jag är jätte glad att Patrik kommer hjälpa mig får betala mer men han kommer göra mer ❤️
Gilla

KaLi

Kvinna ·

17 dec, 2020

Tråkigt att du inte är nöjd med konsultationen Vonkan. Jag delar inte alls samma erfarenhet som du, jag har träffat Marcus och hade en jättebra konsultation hos honom. Tycker verkligen att han tog sig tid för mig och jag fick testa och klämma och känna på olika implantat. Op är bokad i jan =D
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

17 dec, 2020

Oki va bra att han klickar med andra lycka till
Gilla

2040

Kvinna ·

24 dec, 2020

Vonkan skrev:

Jag kan skriva här gör mig inget nä de började med att jag bokade in en konsultation och när jag kom dit va han försenad och jätte stressad och frågade vad kan jag hjälpa dig med så berättar jag och han direkt men gör en bukplastik i stället nä de ville jag inte sen efter så skrev han papper till sköterskan som skrev op datum sen inget mer inte fråga om jag visste nått om fettsugning lr om jag hade några frågor så jag mejlade med han men tydligen tyckte han att de var för många frågor så jag tycker inte du är så insatt i vad en fettsugning innebär så jag tycker du ska avboka din operation plus att när vi mejlade med varandra så hitta han på nya saker hela tiden i mejlen så de känns faktiskt jätte bra att jag inte kommer gå till han plus att jag ville gå till min bästa Patrik ? har sätt bilder på Markus bröst å dom blir inte bra tycker jag plus att en tjej jag pratade med som fettsugit sig hos Marcus inte äns fått reda på hur mycket han tog och så ser hon ingen skillnad så jag är jätte glad att Patrik kommer hjälpa mig får betala mer men han kommer göra mer ❤️

Vad tråkigt! Bra att du får hjälp från Patrik istället. Varför valde du inte Patrik från början?
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

24 dec, 2020

För att när jag gick in på deras hemsida så finns han inte me när man söker på konsultation då kommer dom andra läkarna upp å inte han
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem