Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

550, blir det för lite?

Bröstförstoring

Oooooh orka, men jag blir orolig om resultatet blir för litet:(

Vill inte vakna till att dem ser för små ut sen...

Mitt önskemål är att dem ser stora ut men ändå inte extrema.... Är 171 cm lång och väger C 69 kg, höftmått på ungefär 96 cm.

Har idag en liten 75 B. Hur tror ni att resultatet blir?

Kanske köra på 600 cc ?

Ooooh ångest :( 27 oktober smäller det...

6

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Kollade in dina ristest :) 600cc ser inte för stort ut alls, 50cc hit eller dit gör ju inte så stor skillnad säger dom ju och man ska ju alltid köra på det större alternativet :) så kör på 600, det hade nog jag gjort om du ändå överväger det alternativet..

Gilla
cima

cima

Kvinna ·

Hej!

Jag tror att 600cc passar bra till dina mått. Jag har ännu ej opat mig eller är någon expert, men är själv 170cm lång och väger 55kg och ska lägga in 380cc. Har idag 65B och räknar med att få ca 65F/(G)vilket motsvarar75D/(E). Jag tror du kommer att hamna på ca 75G/H om jag förstått det rätt (många kloka här på forumet som man fått råd och tips av). Vilket kommer ge ett stort intryck men ändå inte extremt utmärkande. Det är min gissning!

Gilla
harliedavie

harliedavie

Kvinna ·

Jag tror de blir bra!

Har själv 550 cc o har dina mått o om du vill ha de där lilla xtra tror jag de blir perfekt!!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

hehe va bara tvungen och lägga ut hur det ser ut med 600 cc , och håller med dig att det inte ser överdrivet ut....

sen är det att i framtiden tänker jag gå ner till 62 kg då blir man mindre och då ser brösten större ut...

Känner mig dum om jag kontaktar kliniken och ändrar, men kanske lika bra och berätta för dem...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har 550cc o är 10 cm kortare än dig, hade gärna tagit lite större hehe. kolla gärna mina bilder om du vill :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Guldfisken: Dem var fina :) bakom eller framför muskeln?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem