Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
guttan08

guttan08

Kvinna ·

550 cc 20 dagar

Bröstförstoring

Ja så har dom fyllt 20 dagar mina nya vänner :) Tycker att dom känns lite spända och dom ömmar en del speciellt mitt högra bröst som är hårdare och lite större. Gunnar sa att det skulle ta ca 2 månader innan detta bröst skulle bli ok. Hade en blödning där.  Sen tycker jag att dom tar lång tid på sig att hänga till sig och dom forfarande blåa och gröna....  men men det går ju åt rätt håll :) Dom är iallafall assnygga i kläder och jag provade en bh och 75 e som passade fint,  kan nog ha 75 dd i vissa modeller så det är ju bra då kan man ju hitta lite i dom vanliga butikerna.

Sol på er alla 

13

Sortera efter

JPLD

JPLD

Kvinna ·

jättefina, men som du säger, de ser spända ut. har du fortfarande ont?

Gilla
Tinglan

Tinglan

Kvinna ·

Ser jättefint ut :-)

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Inte jätteont men ondare än i början....  Min första förstoring gick mycket smidigare men dom implantaten hade jag djupt under muskeln och dessa ligger framför men under muskelhinnan.. Ja vet inte om det kan ha betydelse???  Hoppas bara på att dom ska börja hänga och dingla lite ;)  tror inte det brukar vara något problem tvärtom men längtar faktiskt hehehe 

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Tack JPLD och Tinglan!!  Visst är jag jättenöjd det är en så otrolig skillnad från hur jag såg ut innan 😀

Gilla
Boobydoll

Boobydoll

Kvinna ·

Oh lal la!! 👍

Gilla
JPLD

JPLD

Kvinna ·

Hänga och dingla lite hahahahahaHAHAHAHA. Ja, mina ligger under muskeln och är redan supermjuka med både häng och dingel, men hade egen bröstvävnad med, bytte från 300 cc till 440 cc och har mjukast möjliga implantat. Kan kanske bero på det? Tror nog det tar sig, har du dessutom haft en blödning så tar det kanske längre tid?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kanon snygga !!! :-)

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Du, grymt snygga! Jättefin form å fint mellanrum!! :)
Gilla
gagge

gagge

Kvinna ·

Ser ju jätte bra ut Guttan :-D

Mina är också fortfarande lite blåa undertill och framför allt på revbenen där bh:n sitter åt... men det som inte dödar härdar väl en ;-)

Har du fått se på ärren??

Gilla
mammatill3

mammatill3

Kvinna ·

Snyggt ! 
Det där kommer blir hur fint som helst :)

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Åååå vad glad jag blir tack allesamman!!! 

Jag har kollat på mina ärr och dom ser okey ut, men det är som ett veck ner mot bröstkorgen i slutet på lollipop lyftet, känns och ser jättekonstigt ut och jag hoppas verkligen att det rätar ut sig. Sen är den ena vårtgården lite hackig och inte helt rund....  Tycker även att jag har fått pyttesmå vårtgårdar vet inte om jag inbillar mig men dom är helt klart blivit mindre, men har hört att dom brukar töja ut sig efter ett tag. Tänk att man aldrig blir nöjd, hehehehe  

Brösten ser iallafall superfina ut i kläder och i dom nya bh som jag har provat i butikerna....  Tyckte först inte att dom hade blivit  så mycket större men det hade dom....  gått upp 2 storlekar,  har nu 75 E och kan ha 75 DD i vissa modeller   😀

Gilla
Patte85

Patte85

Kvinna ·

Skit snygga o grym klyfta :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

WOW, SKITSNYGGA!!! E det det som menas med delvis bakom då..när du skriver under muskelhinnan alltså???

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem