Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Emhaha

Emhaha

Kvinna ·

550 cc BILD! Ser dom för naturliga ut?

Bröstförstoring

Jag va ju ute efter kanske lite fejk look! Vet inte kanske har blivit blind..tycker ni dom ser naturliga ut? Känner mig lite deppad..är ca 7 veckor sedan jag opererade mig!

16

Sortera efter

Cheetah

Cheetah

Kvinna ·

Wow vad fina!tycker att du ska vara jätte nöjd:) hur känns coh 2, är dom väldigt fasta?
Gilla
Delilah

Delilah

Kvinna ·

Jag tycker inte du ska va deppig, få tjejer med naturligt stora bröst får den runda fina formen du har, så nej, jag tycker det syns att det är sillisar :) grymt snygga!!
Gilla
Emhaha

Emhaha

Kvinna ·

Ja just nu tycker jag mina är väldigt fasta :) men är ju fortfarande bara 7 veckor sedan jag opererade mig! Och tack tjejer!
Gilla
Me_2_

Me_2_

Kvinna ·

Jag tycker de är superfina, men jag gillar juh naturliga, så jag förstår om du hade velat ha ett litet annat utseende. Men skitsnygga säger jag ändå !

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Naturliga om du föddes med en trissvinst i munnen!! Snygga
Gilla
Emhaha

Emhaha

Kvinna ·

Äh jag ska försöka sluta vara deppig! Har blivit så jäkla fixerad..
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Håller med alla ovanstående, ser alldeles för perfekta ut för att var naturliga bröst i den storleken ;) Jag hade varit galet nöjd om jag var du, assnygga!
Gilla
Emhaha

Emhaha

Kvinna ·

Tack :)
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Grymt snygga!! Tycker inte att de ser alltför naturliga ut :P

Gilla
Emhaha

Emhaha

Kvinna ·

Tack! Tycker dom är jättefina när jag ser dom i spegeln men när jag tar kort tycker jag dom ser för naturliga ut :/
Gilla
silicea

silicea

Kvinna ·

Tycker de ser superfina ut, ingen som har så perfekta stora bröst naturligt. Ingen jag nånsin sett iaf. :)

Gilla
Emhaha

Emhaha

Kvinna ·

Tack tjejer <3
Gilla
feliicia

feliicia

Kvinna ·

Dom är supersnygga!!
Gilla
Ekm

Ekm

Kvinna ·

Kan bara hoppas på ett lika bra resultat när det blir min tur- fantastiskt snygga!
Gilla
Frallz

Frallz

Kvinna ·

Jättefina bröst!!! Du ska vara sjukt nöjd :)))
Gilla
Silicon dream

Silicon dream

Man ·

Skulle jag få ditt resultat skulle jag vara superglad, så snygga
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem