Emhaha
Kvinna ·
550 cc BILD! Ser dom för naturliga ut?
Jag va ju ute efter kanske lite fejk look! Vet inte kanske har blivit blind..tycker ni dom ser naturliga ut? Känner mig lite deppad..är ca 7 veckor sedan jag opererade mig!
Sortera efter

Cheetah
Kvinna ·
Wow vad fina!tycker att du ska vara jätte nöjd:) hur känns coh 2, är dom väldigt fasta?
Gilla

Delilah
Kvinna ·
Jag tycker inte du ska va deppig, få tjejer med naturligt stora bröst får den runda fina formen du har, så nej, jag tycker det syns att det är sillisar :) grymt snygga!!
Gilla

Emhaha
Kvinna ·
Ja just nu tycker jag mina är väldigt fasta :) men är ju fortfarande bara 7 veckor sedan jag opererade mig! Och tack tjejer!
Gilla

Me_2_
Kvinna ·
Jag tycker de är superfina, men jag gillar juh naturliga, så jag förstår om du hade velat ha ett litet annat utseende. Men skitsnygga säger jag ändå !
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Naturliga om du föddes med en trissvinst i munnen!! Snygga
Gilla

Emhaha
Kvinna ·
Äh jag ska försöka sluta vara deppig! Har blivit så jäkla fixerad..
Gilla

Annaas
Kvinna ·
Håller med alla ovanstående, ser alldeles för perfekta ut för att var naturliga bröst i den storleken ;) Jag hade varit galet nöjd om jag var du, assnygga!
Gilla

Emhaha
Kvinna ·
Tack :)
Gilla

GoldenHeart
Kvinna ·
Grymt snygga!! Tycker inte att de ser alltför naturliga ut :P
Gilla

Emhaha
Kvinna ·
Tack! Tycker dom är jättefina när jag ser dom i spegeln men när jag tar kort tycker jag dom ser för naturliga ut :/
Gilla

silicea
Kvinna ·
Tycker de ser superfina ut, ingen som har så perfekta stora bröst naturligt. Ingen jag nånsin sett iaf. :)
Gilla

Emhaha
Kvinna ·
Tack tjejer <3
Gilla

feliicia
Kvinna ·
Dom är supersnygga!!
Gilla

Ekm
Kvinna ·
Kan bara hoppas på ett lika bra resultat när det blir min tur- fantastiskt snygga!
Gilla

Frallz
Kvinna ·
Jättefina bröst!!! Du ska vara sjukt nöjd :)))
Gilla

Silicon dream
Man ·
Skulle jag få ditt resultat skulle jag vara superglad, så snygga
Gilla