Bubblegum
Kvinna ·
550 cc el 600? Lite råd:)
hej försöker mig på att starta en tråd här:) va på konsultation den 29 augusti på kkab jönköping hos kristina, vi kom fram till mentor 550 cc hp, men nu efter jag har pratat med massor av tjejer och även läst mkt här så är det många som ångrar att dom inte gjode lite större:)? jag kommer inte hålla på att ligga under kniven bara för att byta storlekar titt som tätt, gilla inte att bli nedsövd. så va tro ni? har ammat 3 barn, har en liten a-b kupa, helt enkelt ett par urammad bröst utan nån klyfta alls:/ är 172 cm lång och väger ca 70 kg:) har former! kom gärna med egna erfaenheter/råd :) är helt ny och det är min 1 op efter 5 års längtan:) kram
Sortera efter

3barnsmamma
Kvinna ·

carro2002
Kvinna ·
Hade ungefär samma utgångsläge som du och jag är 173 cm väger 67 kg. Jag lade in 550 cc hög profil, ser absolut inte för mkt ut, men hade utan tvekan kunnat tänkt mig 600cc:)

Bubblegum
Kvinna ·
tack för svar:) ja det känns som det lutar åt 600 cc, men ska kolla vad läkarn kommer med för råd på op-dagen, men när jag hade testat 550 så kändes det så naturligt, men endå tänkte jag efter att 600 känns nog ännu bättre, dom säger ju att ca 50 cc försvinner när dom väl är på plats. och att man vänjer sig fort. så hellre lite större än mindre, är det svårt med att hitta rätt bh efter sen när det väl är dags? tro ni jag hamnar på? d,e,??

Anonym användare
d- e knappast =)
Jag la in 435 och hade bkupa innan. har idag H/I-kupa :D

via_dolorosa
Kvinna ·
Jag tänker inte rek. dig att ta lite större, det finns massa tjejer som ångrat att de inte tog mindre eller ännu värre ångrade att de tog lite större enbart för att andra rek. dem att göra detta! Så känndes 550cc bra tycker jag du ska stanna där, boka gärna en ny konsulation för att prova storlekarna igen. Sedan är skillnaderna ganska så små mellan 50cc hoppen, skillnaden kommer bli ca 1mm mer i put och 3mm mer i bredd. Sedan så anser jag inte att 50cc försvinner, tar man 550cc så är det 550cc som man ser. Har haft både runda och anatomiska framför och bakom...

GoldenHoney94
Kvinna ·

3barnsmamma
Kvinna ·
tack för svar:) ja det känns som det lutar åt 600 cc, men ska kolla vad läkarn kommer med för råd på op-dagen, men när jag hade testat 550 så kändes det så naturligt, men endå tänkte jag efter att 600 känns nog ännu bättre, dom säger ju att ca 50 cc försvinner när dom väl är på plats. och att man vänjer sig fort. så hellre lite störreän mindre, är det svårt med att hitta rätt bh efter sen när det väl är dags? tro ni jag hamnar på? d,e,??
Visuellt kanske det blir D-E men i kupstorlek kommer du nog hamna på H-I.
Jag har problem att hitta snygga Bhar i G så det lär inte blir lättare för någon med H-I;)

Anonym användare

GoldenHoney94
Kvinna ·

Anonym användare

Bubblegum
Kvinna ·

Anonym användare

Bubblegum
Kvinna ·

MissCharlotte
Kvinna ·
d- e knappast =)