Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sanela profilbild

Sanela

Kvinna ·

09 okt, 2012

550cc 1 år - tunga och med HÄNG - SÅ ulykkelig

Bröstförstoring
Så blev de 1 år har aldrig rigtig värt nöjd, det blev värre med tiden. De er stora, tunga och fulla. Bild fins under min profil. Skulle aldrig ha opat mig..
Jag vet inte, vad jag skal göra med de ripllings som jag har fått på venstre bröst, är så ledsen altså uch
Klinikken som jag blev OPat på är STÄNGT!
4

Sortera efter

Mammis

Kvinna ·

09 okt, 2012

Oj....ja, alla tycker vi ju olika men jag tycker du har superhärliga bröst! Kanske forumets snyggaste och "mumsigaste" i min mening! :) tråkigt att du inte tycker om dem.....
Gilla

missymissy

Kvinna ·

09 okt, 2012

Kollade dina bilder, vilka stora du fick! Du kan inte operera dig igen och lägga i mindre och göra ett bröstlyft? Tror det skulle göra väldigt mycket och du skulle nog trvias med dom om dom är mindre.
Om du opererar dig igen och flyttar fram implantaten så kommer du ju undan muskelpåverkan (såg på en av bilderna att du skrivit att du har det)
Gilla

Sanela

Kvinna ·

09 okt, 2012

Mammis skrev:
Oj....ja, alla tycker vi ju olika men jag tycker du har superhärliga bröst! Kanske forumets snyggaste och "mumsigaste" i min mening! :) tråkigt att du inte tycker om dem.....

Gud! tycker du virkeligen det? tusind tack. Jag hade en anden forestilling om hur de skulle se ut, men valgte tyvärr en fell kirurg. De är alt for tunga, kan ikke ens löbetræna... :/
Gilla

Juli11

Man ·

10 okt, 2012

Jag ser inga bilder... Om du verkligen lider av att de är stora så kanske du kan opa dig och välja mindre implantat och lyfta om det behövs.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem