Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

550cc eller 600cc

Bröstförstoring

Jag ska göra en bröstförstoring hos Gunnar Kratz den 11 maj. Men jag har ett stort problem! jag klarar inte att välja storlek.. Jag vill att dom ska vara stora, men inte så att dom ser ut som "tjockistuttar".. Jag har testat med rispåsar, men har svårt att bestämma mig... det står mellan 550cc eller 600cc.. Någon som har samma erfarenhet? vad valde ni? Tacksam för svar :)

7

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Det är ju beroende på vilken kroppstyp du har dvs hur lång och om du har breda höfter samt axlar. Har hört att höfter sväljer många cc.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jo jag såg att jag glömde skriva det.. updaterade med lite info på min profil. 66kg 169cm Min kropp är ganska kurvig, men ändå vältränad. Det är det som gör det så svårt att välja också.. Just nu lutar det lite mot 600cc.. Men sen känner jag för 550cc istället.. Tycker det är jättesvårt :/
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Du kommer inte att märka någon direkt skillnad på 50cc.. Sen beror det ju på implantatens bredd och projektion - vet du dessa mått?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag ligger och väntar på att opereras nu. Ska åxå välja mellan 550 eller 600cv jag är 175cm och väger typ 62kg. Skriver sen hur jag valde. Jag har 390cc nu. Ska alltså byta :) spännande
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Skillnaden mellan dessa implantat é minimal, är det HP? du ska ha? Om det är HP så skiljer det sig ca 5mm på bredden och 1-2mm på putet. Alltså vill du ha lite bredare implantat som ger en smalare klyfta hade jag valt 600cc eller om du heldre vill h en lite bredare klyfta väljer du 550cc. Skillnaden mellan dessa é ganska liten väl inne i kroppen.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej nu är det dagen efter op. Jag valde högprofil 630cc. Blev jätte bra och inte alls för stort. Innan hade jag 390cc normal profil. Jag tycker det är snyggare nu. Välj inte för litet..Man blir lite besviken när svullnaden lagt sig nämligen.
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Rent cc mässigt är det ingen direkt skillnad utan skillnaden ligger i bredden/ put. Så liksom Via säger har ovan så beror det på om du vill ha bredare/ mer put. Men ytterst marginellt, vi pratar några matskedar ;-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem