verali77
Kvinna ·
550cc för stort?
Har bokat tid på Proforma för bröstförstoring nu i februari pch velar mellan moderate plus profile 450 eller high profile 550. Ska operera mig hos Örjan Gribbe. Ngn som kan ge mig råd?? Eller ngn som har efterbilder på de storlekarna.
Sortera efter

verali77
Kvinna ·

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

LittlemissDaisy
Kvinna ·

Lumiess
Kvinna ·

Vkac
Kvinna ·

verali77
Kvinna ·
Hej tjejer och 1000 tack för flera svar. Är ny på denna sida så har inte full koll på hur den fungerar ännu...skrattar
Jag är ingen "tunnis" utan ganska bred över axlarna. Gillade 550 high bäst när jag testade dessa under en tight top, men praktiskt kanske 450 moderate är bättre då jag sysslar med löpning och ridning. Men det finns iofs bra sport bh:ar.
Har bestämt mig för en till konsultation precis innan op för att dubbelkolla och då ska min man få följa med som smakråd.

verali77
Kvinna ·
Ska bli väldigt intressant att höra vad du säger efter operationen :)

verali77
Kvinna ·
Ska bli väldigt kul att höra vad du säger efter operationen :)

MissFiona
Kvinna ·

LittlemissDaisy
Kvinna ·
Hej tjejer och 1000 tack för flera svar. Är ny på denna sida så har inte full koll på hur den fungerar ännu...skrattar
Jag är ingen "tunnis" utan ganska bred över axlarna. Gillade 550 high bäst när jag testade dessa under en tight top, men praktiskt kanske 450 moderate är bättre då jag sysslar med löpning och ridning. Men det finns iofs bra sport bh:ar.
Har bestämt mig för en till konsultation precis innan op för att dubbelkolla och då ska min man få följa med som smakråd.
Jag springer en massa och har även hästar, med en shockabsorber run så sitter dom som berget, även med en häst med mkt gång ;)

verali77
Kvinna ·
Jag springer en massa och har även hästar, med en shockabsorber run så sitter dom som berget, även med en häst med mkt gång ;)
Åhhh tack för tips :)
Så svårt med detta...för många val ;)

Lumiess
Kvinna ·

verali77
Kvinna ·