Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
verali77

verali77

Kvinna ·

550cc för stort?

Bröstförstoring

Har bokat tid på Proforma för bröstförstoring nu i februari pch velar mellan moderate plus profile 450 eller high profile 550. Ska operera mig hos Örjan Gribbe. Ngn som kan ge mig råd?? Eller ngn som har efterbilder på de storlekarna.

12

Sortera efter

verali77

verali77

Kvinna ·

Vill påpeka att jag vill gå ner till ca 63 kg innan op
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

Dom är inte för stora för mig iaf, hade nog gärna haft lite större om de inte hade varit så jäkla drygt med bh! Jag har 60-65 i underband och har provat både i och j. Som varit för små , så jag fattar inte hur dom med riktigt stora tuttar gör för att hitta bh .
Gilla
Lumiess

Lumiess

Kvinna ·

Vi har ganska liknande mått, iaf på pappret och jag kommer ha 520 gram Allergan vilket motsvarar ca 560 cc i övriga modeller. Tror inte alls att det blir för stort för oss!
Gilla
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Jag har 495cc och är nöjd med mitt val än så länge. Dom är endast 2 mån och inte klara än... Du är dessutom längre än mig så du kan nog lätt bära upp 450/560!
Gilla
verali77

verali77

Kvinna ·

Hej tjejer och 1000 tack för flera svar. Är ny på denna sida så har inte full koll på hur den fungerar ännu...skrattar

Jag är ingen "tunnis" utan ganska bred över axlarna. Gillade 550 high bäst när jag testade dessa under en tight top, men praktiskt kanske 450 moderate är bättre då jag sysslar med löpning och ridning. Men det finns iofs bra sport bh:ar.

Har bestämt mig för en till konsultation precis innan op för att dubbelkolla och då ska min man få följa med som smakråd.

Gilla
verali77

verali77

Kvinna ·

Ska bli väldigt intressant att höra vad du säger efter operationen :)

Gilla
verali77

verali77

Kvinna ·

Lumiess skrev:
Vi har ganska liknande mått, iaf på pappret och jag kommer ha 520 gram Allergan vilket motsvarar ca 560 cc i övriga modeller. Tror inte alls att det blir för stort för oss!

Ska bli väldigt kul att höra vad du säger efter operationen :)

Gilla
MissFiona

MissFiona

Kvinna ·

verali77 skrev:
Har bokat tid på Proforma för bröstförstoring nu i februari pch velar mellan moderate plus profile 450 eller high profile 550. Ska operera mig hos Örjan Gribbe. Ngn som kan ge mig råd?? Eller ngn som har efterbilder på de storlekarna.
Hej, nej det är inte för stort. Ta den större storleken. Annars är risken att du kommer ångra dig. Men det ska ju kännas bra för dig med. :-)
Gilla
LittlemissDaisy

LittlemissDaisy

Kvinna ·

verali77 skrev:

Hej tjejer och 1000 tack för flera svar. Är ny på denna sida så har inte full koll på hur den fungerar ännu...skrattar

Jag är ingen "tunnis" utan ganska bred över axlarna. Gillade 550 high bäst när jag testade dessa under en tight top, men praktiskt kanske 450 moderate är bättre då jag sysslar med löpning och ridning. Men det finns iofs bra sport bh:ar.

Har bestämt mig för en till konsultation precis innan op för att dubbelkolla och då ska min man få följa med som smakråd.

Jag springer en massa och har även hästar, med en shockabsorber run så sitter dom som berget, även med en häst med mkt gång ;)

Gilla
verali77

verali77

Kvinna ·

LittlemissDaisy skrev:

verali77 skrev:

Jag springer en massa och har även hästar, med en shockabsorber run så sitter dom som berget, även med en häst med mkt gång ;)

Åhhh tack för tips :)

Så svårt med detta...för många val ;)

Gilla
Lumiess

Lumiess

Kvinna ·

verali77 skrev:

Lumiess skrev:

Ja, hoppas ju verkligen inte att jag behöver ångra dessa ord ;)
Gilla
verali77

verali77

Kvinna ·

Lumiess skrev:
verali77 skrev:

Lumiess skrev:

Ja, hoppas ju verkligen inte att jag behöver ångra dessa ord ;)
Har svårt att tro att du kommer att göra det :) Det är nära nu...
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem