Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
liha0206

liha0206

Kvinna ·

550cc släta framför *BILD*

Bröstförstoring

Hej o glad påsk på er!

tänkte slänga upp en bild på mina boobs. Nu har det gått 3.5 vecka. snart en hel månad och jag är så nöjd fortfarande. det är så skönt att slippa alla problem jag hade vid bakomplacering. enda negativa just nu är att jag fortfarande är svullen i klyftan. Men antar att det tar lång tid innan det försvinner 😀

Ha de bra!

16

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Gaaaah så snygga!! 😛

Det tog nästan en månad för att svullnaden i mitt mellanrum skulle försvinna på mina framför bröst så snart märker du nog skillnad där :) De ser så otroligt mjuka och fina ut redan!

Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Ser jättefint ut. Hur ser de ut om du låter armarna hänga? Med armarna bakom ryggen, får ju brösten en puff framåt, om man säger så..?

Gilla
liha0206

liha0206

Kvinna ·

ManekiNeko skrev:

Gaaaah så snygga!! 😛

Det tog nästan en månad för att svullnaden i mitt mellanrum skulle försvinna på mina framför bröst så snart märker du nog skillnad där :) De ser så otroligt mjuka och fina ut redan!

Vad kul att höra, tack! jaa jag kan tänka mig att det tar en bra stund innan svullnaden lägger sig där. Och eftersom han gjorde mer klyfta nu också så. Men det blir bättre o bättre 🙂

Gilla
liha0206

liha0206

Kvinna ·

Marina skrev:

Ser jättefint ut. Hur ser de ut om du låter armarna hänga? Med armarna bakom ryggen, får ju brösten en puff framåt, om man säger så..?

Tacktack! grejen är att jag håller bara mina armar helt vanligt bakom ryggen utan att pressa eller så.. Men antar att kanten upptil inte blir lika synlig om jag har armarna ner. det är det enda

Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Toksnygga alltså.. Passar perfekt till din övriga kropp.. :-)
Gilla
Juli11

Juli11

Man ·

Skitsnygga! Skulle också gärna se en bild med armarna rakt ner 🙂

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Skit snygga! Grttis! De är väldigt fina och passar din kropp jätte fint, jag skull också vilja se en bild där dina armar hänger.

Gilla
dr dre

dr dre

Kvinna ·

de är superfina vännen🙂passar verkligen dig, skönt att slippa besvären, svullnaden ger med sig såsmåningom, det kan man alltid stå ut med ett tag. kasta in så många bilder det går, vore kul att se från sidan oxå.

jag väntar nog med mina bilder tills mina blåsor läkt, det ser förfärligt ut med de, så är ena längre ner än den andra🙁igen samma som förra ggn. men dina är väldigt fina ligger i linje med varann och rätt harmoniskt till resten avdin kropp🤭sååå glad för din skull.

bamse kram sötis

Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jättesnygga!! Och fin storlek till din kropp :D

Gilla
geléhallon

geléhallon

Kvinna ·

Riktigt fina!
Gilla
liha0206

liha0206

Kvinna ·

dr dre skrev:

de är superfina vännen🙂passar verkligen dig, skönt att slippa besvären, svullnaden ger med sig såsmåningom, det kan man alltid stå ut med ett tag. kasta in så många bilder det går, vore kul att se från sidan oxå.

jag väntar nog med mina bilder tills mina blåsor läkt, det ser förfärligt ut med de, så är ena längre ner än den andra🙁igen samma som förra ggn. men dina är väldigt fina ligger i linje med varann och rätt harmoniskt till resten avdin kropp🤭sååå glad för din skull.

bamse kram sötis

Tusen tack sötvänn! jag har lagt upp nya bilder i mitt galleri 🙂

jo men jag förstår att du vill vänta.. men är jättenyfiken på dina!!

hoppas blåsorna ger med sig snart.. kan inte vara kul o skönt alls 🙁

Krya på dig och dina fina boobs!!

Puss o kram gumman!!

Gilla
liha0206

liha0206

Kvinna ·

tack alla tjejer!! så kul att höra!! :)))
Gilla
PowerS

PowerS

Kvinna ·

Jättefina! Jag var också svullen som fan i mitten nu med mina framför-bröst. Trodde jag hade fått symmastia ^^

Men det lade sig, nu är huden liggandes där den ska :-D

Gilla
dr dre

dr dre

Kvinna ·

åhhhh kollade in bilderna, fyfasiken va fina🤭du måste känna dig väldigt nöjd med dina snyggingar. e ser mjuka och oxå t.o.m 😀

jag är rätt nöjd hittills fastän de är rätt blå och olika höjd på boobsen, tror jag känner en ripp i över delen på klyftan, det har varit hård där några dgr, men så anar man nästan faktiskt. blir det inte värre än vad det är tänker jag inte göra nåt åt det. så länge jag kan leva som vanligt och träna och må gött.

Men jag är väldigt glad för din skull och dina otroligt fina, enligt mig perfekta boobs.

va rädd om dig vännen <3<3

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tummen Upp!!!

Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Tack för fler bilder, de är så himla snygga! De som säger att framför ger fejk kan slänga sig i väggen... Har inte sett ett enda par onaturliga framförbröst som jag kan komma på, men kan komma på flera bakombröst som ser fejkade och påklistrade ut.

Grattis 👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem