Anonym användare
550cc,vad tror ni?
Hej tjejer!
Har nu vart på konsulation och fått tid för operation 14/3,allt känns jättebra och jag fick verkligen ett stort förtroende för min kirurg samt ett fantastiskt bemötande av övrig personal!😀
Det bli 550cc runda gelehallon,HP,bakom muskel!Har för närvarande 300cc med flytande silikon,innan dess stoltserade jag med en AA-kupa(behövde väl egentligen inte alls ha bh på den tiden!)
Vad tror ni jag slutar på för BH storlek?
Jag är 155cm lång och väger ca 47kg!
Kanske svårt att avgöra utan bilder?!Ska fixa det men är teknisk som en kratta❤️ så pojkvännen lär hjälpa mig.
Sortera efter

matilda89
Kvinna ·

annzz
Kvinna ·
Jag har 550 cc. Men är 162 cm å väger 60 kg. inte stort på mig tycker jag! tror 550 cc blir fint om du vill ha stora bröst! :)

Anonym användare
Jag tycker att de gav en visuell liten C-cupa(vilket var fel storlek för mig tydligen😀,då jag bör ha 60 i omkrets så blir ju cupan lite större som jag förstått det,tack Haniball) och känns alldeles för liten!
Jo jag vet att det låter mycket,men det känns helt rätt!Efter vad jag sett och efter samtalet med min kirurg så tror jag att resultatet kommer bli det jag eftersträvar!
Jag tror inte jag kommer bli missnöjd:)

Anonym användare
Tack annzz,har faktiskt spanat in dina bröst ett antal gånger,kan ju bara se bronsbilder,men de ser mycket fina ut😀
Ja jag tror att resusultatet kommer bli som jag tänkt mig!Jag har inget emot att bli lite "framtung" så att säga💋
Svårt att veta, vad tycker du att dina förra 300 gav för resultat?
Tycker 550 låter mycket eftersom du inte ä'r lång och väger så lite!
Jag pendlade mellan att välja 500 eller 550 och nu tänker jag nästan att 500 är för stort..
och jag älskar stora bröst!!
Jag är 170cm och väger 54.. och du är ju kortare och väger mindre..:)